Як перевипустити карту Монобанк

Перевипуск карти Монобанк може знадобитися в разі, якщо клієнт втратив пластикову карту або у неї закінчився термін дії. Весь процес перевипуску здійснюється через мобільний додаток без відвідування фізичного відділення. Готова карта відправляється на пошту разом з новим актуальним набором стікерів. Перевипуск також варто замовити, якщо ви хочете оновити свою банківську карту.

Інструкція по перевипуску через додаток

Процес перевипуску карти через мобільний додаток максимально спрощений:

  1. Відкрийте програму на смартфоні, переконайтеся, що використовуєте останню версію програми, при необхідності проведіть оновлення через магазин.
  2. На головній сторінці зробіть свайп вправо для виклику меню. Прокрутіть пункти вниз до розділу «Перевипустити картку». Клацніть на нього.
  3. Виберіть відповідний спосіб перевипуску.

як перевипустити карту монобанк

Користувачеві доступно кілька варіантів:

    • Безкоштовна банківська карта (віртуальні);
    • Випустити пластикову картку (з 01.09.2022 доставка = 100 грн., а було 50 грн.)
    • Іменна (150 гривень);
    • Платинова (500 гривень);
  • Залізна (2000 гривень).

Якщо обраний платний варіант, потрібно оплатити послугу з рахунку, після цього пластик буде відправлений вам по Новій Пошті, забрати його можна буде через кілька робочих днів.

Оновити карту Монобанк може знадобитися в наступних випадках:

  • Картка зносилася, поламалася або зіпсувалася;
  • Потрібно замінити звичайну безкоштовну карту на новий більш захищений варіант;
  • Карта загублена.

У разі втрати бажано заблокувати рахунок в мобільному додатку, щоб зловмисники не могли скористатися вашими грошима.

Перевипуск віртуальної картки Монобанк

Для перевипуску віртуальної карти потрібно зробити ту ж операцію – зайти в Меню картки – натиснути “Перевипустити картку“. Вам не доведеться чекати доставки пластику, протягом декількох секунд реквізити картки будуть оновлені (номер 16 цифр, термін дії та CVV/CVC-код). Вона буде автоматично прив’язана до вашого рахунку та готова до використання.

Зверніть увагу!
Перевипуск віртуальної карти можна робити не частіше ніж 1 раз на 7 днів (приблизно 4 рази на місяць). Нагадаємо, що не варто зловживати процедурою перевипуску, щоб не пояснювати потім працівникові банку причини таких дій.

Оновлену картку такого формату можна відразу прив’язати до Google/Apple Pay та інших сервісів безконтактних оплат.

Інші способи оновити карту

Якщо карта неіменна – швидше буде отримати нову у будь-якому пункті видачі. Іменні переоформляються тільки через мобільний додаток. Також користувач може звернутися до найближчого відділення Універсал і А-Банк (партнер mono), щоб отримати детальну інформацію про свої подальші дії для отримання нового пластика.

Чи зберігаються гроші при перевипуску карти Монобанк

Багато користувачів не поспішають оновлювати зношену карту тільки через хибну думку, що всі гроші з чинного рахунку будуть списані на користь банку. На ділі гроші при перевипуску карти зберігаються на рахунку абонента, вони доступні для використання у будь-який зручний час.

Поки пластик не прийшов – розрахунки можна здійснювати безконтактно з допомогою мобільного додатку.

Консультант

75 комментариев для “Як перевипустити карту Монобанк

  • 11.01.2022 в 16:12

    Добрый вечер.
    У меня такой вопрос,если я перевыпустил вашу карту через приложение,(у нее изменился номер и код безопасности) действительна ли сама пластиковая карта ?

    Відповісти
    • 11.01.2022 в 16:38

      Здравствуйте, Николай, после перевыпуска виртуальной карты, пластиковая карта с устаревшими реквизитами будет недействительна. При необходимости, можно будет выпустить новый пластиковый аналог карты в приложении, доставка до 7 дней в отделение или почтомат НП.

      Відповісти
  • 09.02.2022 в 08:18

    Можно ли получить пластиковую карту єПідтимка в точках выдачи карт Монобанк, чтоб не платить 50 гривен за доставку Новой почтой?

    Відповісти
    • 09.02.2022 в 09:04

      Здравствуйте, Игорь, к сожалению такой возможности еще нет. Карты такого типа отправляются с производства сразу получателю.

      Відповісти
      • 26.08.2022 в 17:26

        Здравствуйте . Если перевыпустить карту , операции перевода денег , оплата картой стираются ?

        Відповісти
        • 26.08.2022 в 18:02

          Добрый день, если вы о истории оплат и переводов по карте (отображается на главном экране приложения), то нет, она никуда не исчезнет. Изменятся только реквизиты самой карты, которые можно посмотреть в меню карты (с главного экрана свайп влево).

          Відповісти
      • 19.06.2023 в 08:42

        Добридень. Після перевипуску картки, реквізити зміняться?

        Відповісти
        • 19.06.2023 в 09:00

          Добрий день, Вікторія, зміняться лише реквізити картки (її номер, строк дії та код безпеки CVV2), реквізити рахунку залишаться незмінними.

          Відповісти
        • 26.07.2023 в 23:29

          Як виставити максимальний термін дії карти при замовленні фізичної карти моно в доларах чи євро?

          Відповісти
          • 26.07.2023 в 23:42

            Термін дії виставляється автоматично на максимально дозволений термін.

          • 27.10.2023 в 00:16

            Добрий день а якщо ти випадково перевипустив карту то можна якось її повернути?

          • 27.10.2023 в 00:21

            Добрий день, Ростислав, тільки через службу підтримки – 0 800 205 205 (безкоштовно з моб. номерів на території України).

    • 11.08.2022 в 13:28

      Добрий день! Скажіть, будь ласка, чи збережеться кешбек після перевипуску карти

      Відповісти
      • 11.08.2022 в 13:53

        Доброго дня, так звісно він буде збережений. Зміняться тільки реквізити картки (номер/ CVV-код). Баланси рахунків залишаться без змін.

        Відповісти
        • 07.03.2023 в 16:02

          Підкажіть будь ласка ,якщо я купив карту монобанку в магазині,як правильно її замінити та активувати

          Відповісти
          • 07.03.2023 в 16:25

            Доброго дня, якщо це ваша перша реєстрація та активация Монобанку, тоді просто виконуйте інструкцію, яка знаходиться на упаковці картки. Якщо ви вирішили замінити свою діючу картку – новою, вам треба активувати її через службу турботи – https://monobankinfo.com.ua/uk/sluzhba-pidtrimki/, або звернутись до консультанта у точці продажу в вашому місті – https://monobankinfo.com.ua/uk/category/viddilennya/

          • 07.06.2023 в 18:07

            як замінити пластик картку

  • 16.06.2022 в 06:02

    Доброго дня.Якщо я перевипустив картку в приложенні в мене змінилася карта (номер) ,як мені замовити новий пластик ?І скільки чекати?Чи можна зараз користуватися старою картою якщо на її покласти гроші?

    Відповісти
    • 16.06.2022 в 09:02

      Доброго ранку, Сергій, замовити новий пластик можна у додатку (меню картки – скролите вниз до пункту “Випустити пластикову картку”) – випуск безкоштовний, але доставка НП коштує 50 грн. Термін доставки залежить від регіону. Приблизний строк виготовлення та доставки 7-10 днів.
      Ви можете користуватися старим пластиком доки не отримаєте новий і не активуєте його.

      Відповісти
  • 06.07.2022 в 21:28

    Вітаю! Чи можливо перевипустит картку з тим же номером що й був?

    Відповісти
    • 06.07.2022 в 21:49

      Добрий день, Галина, нажаль ні. Перевипуск представляє собою повну зміну даних картки (номер, дата та CVV/CVC код). Це робиться для того щоб унеможливити використання данних старої картки недобросовістними сервісами та шахраями.

      Відповісти
  • 26.07.2022 в 21:30

    Добрий день, хочу перевипустити картку, але в мене є кошти у банці котра ще не заповнена, також є сума на основному рахунку. наразі плюс є картка є підтримки, вона якось прив язується до основної?

    Чи треба розбивати банку?
    Чи це йде як перевипуск і всі кошти зберігаються?

    Відповісти
    • 26.07.2022 в 22:03

      Доброго вечора, Вікторія, не переживайте, перевипуск картки ніяк не вплине на стан рахунку або інші ваші картки. Під перевипуском картки мається на увазі зміна реквізитів самої картки (номер 16 цифр, дата та CVV/CVC код). Це обмежить можливість доступу осіб, які могли володіти цими даними.

      Відповісти
    • 10.02.2024 в 03:20

      Добрий день! В мене завершується термін дії чорної картки. Хочу її перевипустити. Старий номер картки припинить діяти, коли буде подана заява на перевипуск чи коли я активую новий номер? Дякую за відповідь!

      Відповісти
      • 10.02.2024 в 04:55

        Доброго дня, Ілля, перевипуск картки у застосунку відбувається миттєво і реквізити стануть новими. Пластик можно отримати образу (за наявності у точці видачі), або 5-8 днів з доставкою НП.

        Відповісти
  • 23.08.2022 в 17:56

    Добрий день! Чи треба буде заново прив’язувати картку до Apple Pay і сервісів підписки та що станеться якщо хтось надішле гроші по старому номеру картки?

    Відповісти
    • 23.08.2022 в 18:03

      Доброго дня, інформація по реквізитах старої картки деякий час зберігається і прив’язана до вашого рахунку, тому гроші надійдуть на рахунок і будуть відображатися на балансі нової картки.
      Але, ця інформація зберігається не завжди, тому після її видалення з бази, на вашу стару картку неможна буде зробити переказ (система не пропускатиме). Попіклуйтеся заздалегіть про людей які роблять вам перекази і дайте їм реквізити нової картки.

      Відповісти
  • 02.09.2022 в 19:41

    Доброго дня. В мене в додатку немає ні “безкоштовної” ні “іменної” ні інших. Пропонують активувати за 100 грн. Виходить інфа на сайті застаріла?

    Відповісти
    • 02.09.2022 в 20:01

      Доброго дня, Назар, тарифи за картками не змінились, а з 01.09.2022 змінилась лише плата за доставку, з 50 до 100 грн., цей тариф бере компанія Нова Пошта, а не банк.

      Відповісти
  • 08.11.2022 в 18:55

    Доброго дня. Чи можливо відновити стару картку, після перевипуску?

    Відповісти
    • 08.11.2022 в 18:59

      Таких випадків та прохань раніше не надходило, радимо звернутися в чат служби турботи і уточнити мождливість технічного відновлення в них. Ситуація індивідуальна та залежить від строків.

      Відповісти
  • 19.11.2022 в 12:49

    Доброго дня, а які ліміти на кількість перевипусків віртуальної карти?

    Відповісти
    • 19.11.2022 в 12:58

      Доброго дня, Ігор, перевипуск віртуальної картки можна робити 1 раз на 7 діб. У місяць приблизно 4 рази доступно.

      Відповісти
      • 16.03.2023 в 11:11

        Доброго дня
        Підкажіть після перевипуску карти на іменну в додатку монобанк ,рахунок залишається той самий?

        Відповісти
        • 16.03.2023 в 11:18

          Доброго дня, так рахунок та IBAN будуть ті самі. У вашому випадку, зміниться тільки номер картки, строк придатності пластику та CVV/CVC2 код безпеки.

          Відповісти
  • 23.11.2022 в 11:16

    Добридень! Змінила прізвище через заміжжя. Як актуалізувати дані по картці, вже за новими паспортами? Чи потрібно перезамовити нову картку на новий рахунок?

    Відповісти
    • 23.11.2022 в 11:21

      Доброго дня, не потрібно робити перевипуск, Моно про все подбав. Надати нові данні можна через додаток и декілька кліків. Заходимо у додаток – свій профиль (свайп згори-вниз) – тиснемо на іконку профілю (кружечок з аватаркою) – Документи – Інші документи – Свідоцтво про шлюб. Потім просто пишете менеджеру в мессенджер, що у вас змінилось прізвище (контакти ось – https://monobankinfo.com.ua/uk/sluzhba-pidtrimki/)

      Відповісти
  • 06.12.2022 в 03:50

    НЕ можу перевипустити карту

    Відповісти
    • 06.12.2022 в 06:20

      Оксано, на якому єтапі у вас виникла проблема? також підкажіть який тип картки перевипускаєте: пластикову чи віртуальну?

      Відповісти
  • 10.12.2022 в 22:19

    Вітаю! Заплатила за картку 100 грн., але забрати на Новій пошті вийшло на 8й день- заплатила за просрочку додаткові кошти. Чи правильно те, що з мене зняли ще гроші, бо в умовах йшлося про те, щоб забрати упродовж 14 днів.

    Відповісти
    • 10.12.2022 в 22:32

      Вікторія, 14 днів банк зберігає вашу картку активною в системі (до моменту активації). Якщо картка була замовлена з доставкою НП, тоді посилка підпадає під умови транспортування та зберігання компанії Нова Пошта, і її тарифи штрафи звісно. Радимо написати в сапорт банку – https://monobankinfo.com.ua/uk/sluzhba-pidtrimki/, це не займе багато часу, спеціалісти перевірять шлях вашої посилки та терміни, якщо є порушення в процедурі, ви отримаєте відшкодування.

      Відповісти
  • 11.01.2023 в 02:38

    Добрий вечір.
    Загубила картку, перевипустила нову, людина яка знайшла стару картку зможе з нею щось зробити і отримати якось доступ до рахунку і чи змінюється рахунок?

    Відповісти
    • 11.01.2023 в 04:02

      Валерія, не переживайте, якщо ви перевипустили картку, то зі старою вже нічого не можна буде зробити. Попередньо її треба було заблокувати, якщо ви цього не робили, переживати не варто, але всеж радимо перестрахуватись та попрохати спеціаліста підтримки перевірити блокування строї картки (ось контакти служби)

      Відповісти
  • 26.01.2023 в 00:36

    Добрий день. У мене таке запитання, є віртуальна біла картка, і я хочу зробити пластикову, але коли заходжу у вкладку випустити пластикову картку, то кнопка «випустити» сіра і не натискається. Що мені робити?

    Відповісти
    • 26.01.2023 в 05:49

      Доброго дня, Вікторія, вам необхідно оновити додаток та спробувати ще раз. Якщо кнопка буде сірою, а ви знаходитесь на підконтрольній Україні территориї, тоді напишіть будь-ласка в службу турботи – https://monobankinfo.com.ua/uk/sluzhba-pidtrimki/, щоб співробітник підтримки випустив вам картку та вніс правки в анкету.

      Відповісти
  • 03.02.2023 в 10:48

    добрий день, була віртуальна карта, втратив телефон, як повернути карту?

    Відповісти
  • 17.03.2023 в 06:29

    Добрий день. Якщо у мене заблокували картку я можу перевипустити віртуальну через додаток

    Відповісти
    • 17.03.2023 в 06:47

      Доброго дня, так можете. Але, якщо картку заблокував банк – треба вирішити питання, чому було блокування.

      Відповісти
  • 14.05.2023 в 18:16

    Доброго дня, хочу перевипустити карту через застосунок, але пише що помилка мобільного застосунку, з чим може бути проблема? (До цього я загубила карту і вона була заблокована )

    Відповісти
    • 14.05.2023 в 18:25

      Ірино, оновіть додаток і повторіть стробу. Якщо помилка не зникне, зверніться зі свого номера до служби підтримки, і вони перевипустять вам картку, яка була заблокована раніше.

      Відповісти
  • 06.06.2023 в 12:54

    доброго дня! зробила перевипуск картки, чі будуть туди приходить аліменти, якщо на аліменти подавалась стара картка?

    Відповісти
    • 06.06.2023 в 13:03

      Доброго дня, виплати деякий час ще будуть надходити на рахунок через вашу стару картку, але дуже радимо вам передати реквізити нової картки для подальшого корректного отримання виплат.

      Відповісти
  • 19.06.2023 в 23:13

    Доброго дня. Чи може бути доставка карти на відділ НП в м. Вроцлав, Польща?

    Відповісти
    • 19.06.2023 в 23:22

      Доброго дня, звісно моно відправить карту до Польщі, для замовлення напишіть адерсу відділення та службу доставки у чат служби турботи – доступні месенджери. Співробітник прорахує час на виготовлення і доставку, а також вартість.

      Відповісти
  • 11.07.2023 в 23:44

    Доброго вечора, підкажіть якщо заблокувати свою карту, чи можливо буде зробити ще одну карту на тому ж паспорті ?

    Відповісти
      • 26.08.2023 в 10:05

        доброго дня. перевипустив картку монобанк, якщо мені скинуть кошти на номер старої карти, кошти прийдуть на нову картку чи пропадуть?

        Відповісти
        • 26.08.2023 в 10:11

          Кошти прийдуть на нову. Рахунок у вас залишився той самий. Але радимо користуватись реквізитами нової картки – стара не вічна 🙂

          Відповісти
  • 30.09.2023 в 11:29

    Чи можна мати дві однакових (чорних) картки оформлені на одну особу?

    Відповісти
  • 07.02.2024 в 01:26

    Доброго вечора!
    Вперше зтикаюсь із закінченням терміну дії картки. Щоб продовжувати користуватись послугами Monobak треба її перевипустити, вірно?

    Відповісти
    • 07.02.2024 в 01:35

      Вірно, віртуальну картку можна перевипустити через додаток в один клік (віртуальна картка буде оновлена одразу). Пластикову картку можна замовити з доставкою до поштомату / відділення НП, або оформити у точці видачі.

      Відповісти
  • 13.02.2024 в 14:41

    Доброго дня, закінчується термін дії картки, чи можна продовжити термін дії чи потрібно обов’язково перевипустити картку?

    Відповісти
  • 15.02.2024 в 14:53

    Добрий день. У мене закінчується термін картки, але дуже подобається її номер. Чи можна перевипустити картку, зберігши її номер?

    Відповісти
    • 15.02.2024 в 14:54

      Доброго дня, Людмила, при перевипуску або заміні картки, її дані (номер, строк та код безпеки) будуть оновлені.

      Відповісти
  • 22.02.2024 в 20:39

    Добрий вечір.
    Перевипустила картку монобанку та отримала фізичну карту з новими даними.
    Питання: якщо мені надійдуть кошти на старі реквізити карти, я їх отримаю на нову карту чи кошти надійдуть вже іншій людині? Працюю з порталом Shafa, отримала замовлення з безпечною оплатою, проте не оновила реквізити карти, тому маю сумніви стосовно того чи отримаю кошти за товар вже на нову карту.

    Відповісти
    • 22.02.2024 в 20:44

      Кошти надійдуть вам на рахунок 🙂 але на майбутнє, користуйтесь даними нової картки.

      Відповісти
  • 01.03.2024 в 12:27

    Добрий день! При зміні картки по закінченню дії- отримувачем Нової пошти може бути інша людина (син, матір)? Дякую

    Відповісти
    • 01.03.2024 в 12:32

      Отримувача посилки можна змініти згідно з правилами Нової Пошти, через застосунок. Оформити посилку на третю особу одразу – неможливо.

      Відповісти
  • 27.03.2024 в 12:31

    якщо закінчується термін дії картки то в точці видачі її можна буде продовжити безкоштовно чи як?

    Відповісти
    • 27.03.2024 в 12:40

      Доброго дня, Андрій, у такій ситуації, в точці видачі, безкоштовно можна отримати нову картку. Якщо ви хочете лишити номер картки, це коштуватиме 100 грн і виготовлення займе деякий час (обрати таку опцію можна у застосунку, коли прийде сповіщення про необхідність оновлення картки)

      Відповісти
  • 09.04.2024 в 18:53

    Добрий день!
    Скоро підходить термін закінчення картки. На ній я маю покупку частинами на 12 платежів.

    Після перевипуску картки, моя оплата частинами та кошти підтягуються до нової? Дякую.

    Відповісти

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *