F.A.Q.

Ми дуже багато відповідаємо на ваші запитання щодо роботи банку, його послуг, допомагаємо розібратися з проблемами, які виникають у користувачів і бувають найрізноманітніші та навіть унікальні. Однак є й повторювані питання від наших користувачів, «Часті питання», відповіді на які ми намагалися зробити максимально розгорнутими. Створивши розділ F.A.Q. – ми сподіваємося, що вам буде швидко та зручно отримати відповідь на своє запитання.

Якщо вам не вдалося вирішити проблему з нашими підказками, або у вас проблема з додатком Monobank, рішення якої немає в цьому розділі – не соромтеся, опишіть її у форму за кнопкою нижче ⬇️ і наші фахівці, або користувачі, які мали досвід її вирішення, допоможуть Вам.

Ми відстежуватимемо частоту ваших звернень і найчастіші питання, проблеми та варіанти їх вирішення потраплятимуть у закріплені розділу F.A.Q. – щоб усі користувачі мали змогу скористатися цими даними.













*ми залишаємо за собою право не публікувати та не відповідати на образливі, гнівні коментарі та теми політичного характеру. Зважайте на це при своєму зверненні.

43 комментариев для “F.A.Q.

  • 04.11.2022 в 08:11

    Хочу змінити фінансовий номер телефону.

    Відповісти
    • 04.11.2022 в 08:15

      Доброго ранку, слідуйте інструкції на цій сторінці, в ній все чітко прописано

      Відповісти
  • 12.11.2022 в 15:45

    Доброго дня! Допоможіть будь ласка, змінила телефон, і на новому телефоні не можу зайти на свій акаунт, смс не приходить, і ще на даний момент знаходжусь за межами України.

    Відповісти
    • 12.11.2022 в 15:50

      Доброго дня, Вікторія, якщо ви за кордоном, авторизація повинна пройти через службу підтримки (контакти – https://monobankinfo.com.ua/uk/sluzhba-pidtrimki/). Також впевніться, що на вашому тарифі достпне прийняття СМС-повідлень у роумінгу.

      Відповісти
  • 02.01.2023 в 14:03

    Добрий день!
    Питання щодо сервісу “Монобанка”.
    Чи можна створити монобанку для прийому донатів з-за кордону.
    Тобто, щоб інтерфейс сторінки send.monobank.ua/jar/{id_моєї_банки} був англійським і валюта, що відображається для користувача, була USD, або EUR ?

    Відповісти
    • 02.01.2023 в 14:13

      На жаль, англомовний інтерфейс встановити за посиланням на даний момент немає можливості.
      Для поповнення банки у валюті USD/EUR необхідно відкрити банку у відповідній валюті, але все ж таки інтерфейс буде українською.

      Відповісти
  • 29.01.2023 в 12:22

    Добрий день, мені 15 років, хочу зробити віртуальну картку, але коли я реєструвався потрібно було поговорити по відео дзвінку, про що мене будуть питати, і як все буде проходити?

    Відповісти
    • 29.01.2023 в 12:29

      Доброго дня, Ігор, співробітник банку попросить вас назвати ваші ПІБ, дані про вік та показати документ що засвідчує особу на камеру. Це прості питання, а сама процедура займає не більше 1-2 хвилин.

      Відповісти
  • 02.02.2023 в 12:10

    Я відкрила віртуальну валютну карту і замовила відразу фізичну карту, чи можу я відразу зробити Swift переказ на неї , чи потрібно якось активувати її чи чекати на фізичну карту?

    Відповісти
    • 02.02.2023 в 12:15

      Ви можете одразу користуватись віртуальною карткою. Фізична, яку ви замовили – це лише пластик для тої самої картки, що у вашому додатку.

      Відповісти
      • 08.11.2023 в 12:16

        Прикольно. Так і не став клієнтом із-за селфі. Та нічого є інші банки з більш нормальними додатками. Шкода потрачено час та нерви.

        Відповісти
        • 08.11.2023 в 12:23

          Доброго дня, Ігор, дуже шкода, що у вас не вийшло 🙁 треба було навести кружечок на обличчя та виразно кліпнути очима і все б вдалось…

          Відповісти
  • 17.02.2023 в 18:21

    знімала гроші з приват банкомату
    в ту мить коли мало видати гроші пропало світло
    гроші з рахунку зняло але не видало їх мені, картку вернуло
    скільки в середньому потрібно чекати на повернення коштів?

    Відповісти
    • 17.02.2023 в 18:32

      Доброго дня, в середньому десь тиждень треба чекати. Поки не відбудеться інкасація саме цього банкомату, перерахунок за звірка по операціях видачі коштів. Це можна уточнити на гарячій лінії Приват Банку, а також перевірити статус вашої заявки.

      Відповісти
  • 19.04.2023 в 18:39

    Доброго Дня, я втратила сімку, на якій був застосунок. Як можна змінити номер телефону, не маючи старої сімки. Адресу теж не пам’ятаю, можу створити нову? Можна вказати поки адресу матері?

    Відповісти
    • 19.04.2023 в 18:52

      Доброго дня, Андрій, якщо доступу до старого номера не має, тоді замінити його можна через чат служби підтримки банку. Адресу та інші дані також можна змінити через оператора, або самостійно, у налаштуваннях профілю клієнта через додаток.

      Відповісти
    • 29.08.2023 в 11:53

      Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, якщо робити покупки за кордоном, використовуючи картку Monobank, чи буде нараховуватися кешбек?

      Відповісти
      • 29.08.2023 в 12:01

        Доброго дня, Анастасія, так, звичайно, при оплаті у вибраних категоріях вам буде нараховано кешбек за покупки.

        Відповісти
  • 06.05.2023 в 10:40

    Доброго дня, в мене є така проблема: нещодавно я почав користуватися новим телефоном (через несправність старого) та зіткнувся з проблемою що я не можу ‘увійти’ до свого власного кабінета, тільки зареєструвати нову картку, хоча мене вона і так є, навіть у фізичному форматі, при входженні в додаток мені одразу пропонують ввести номер мобільного телефона для того щоб зареєструвати нову картку (далі підтверження документів та ін.) але ні де не пропонуєтся ‘увійти’ до вже існуючого кабінету/аккаунту, тільки раєстрація нової картки. Як мені ‘увійти’ до мого, вже існуючого кабінету?

    Відповісти
    • 06.05.2023 в 10:58

      Максим, впевніться будь ласка, що номер телефону (сім-карта) у новому телефоні перенесені зі старого, до якого було прив’язано мобільний банкінг раніше. Вам просто потрібно ввести номер, а далі, якщо він є у базі клієнтів банку, дадаток Моно запропонує ввести пароль і увійти до свого мобільного кабінету. Якщо ви вневнені у виконанні цих кроків, але все одно є помилка з доступом, подзвоніть по номеру – 0 800 205 205, спывробытник банку перевірить причину проблем з доступом зі сторони банку (блокування, помилки бази та інше).

      Відповісти
  • 11.05.2023 в 15:48

    Я не є клієнтом монобанк. Я ФОП і хочу встановити “термінал” на телефон, щоб клієнти мали змогу оплатити картою чи телефоном. Що мені для цього потрібно

    Відповісти
  • 10.06.2023 в 14:33

    Підказавши. Є ліміт для оплати за інвойсом за кордон?Хочу оплатити товар з Америки в гривні, дали реквізити для оплати у вигляді інвойсу, за даними карти не приймають оплату. (введення номера і cvv)

    Відповісти
  • 28.07.2023 в 16:45

    доброго дня , якщо зробити переказ, через western union, зі своєї карти, і в тот же час одержувач теж я. Так можна?

    Відповісти
    • 28.07.2023 в 16:54

      Доброго дня, Олександр, звичайно ви можете зробити такий переказ. Перекази WU доступні для отримання через кілька хвилин після відправки. Mono не бере комісію за отримання переказу, однак є комісія на стороні міжнародної системи термінових переказів (самої WU).

      Відповісти
  • 05.08.2023 в 17:01

    В моєї подруги проблема, вона не може створити дитячу карту, коли вона перший раз створювала карту то випадково робила на 14, а не на 12, так як їй допомагав старший друг, і тепер кожен раз вибиває — «Вибачте, ми не можемо створити вам карту» і ми неможемо вийти

    Відповісти
    • 05.08.2023 в 17:12

      Цікавий випадок у вас трапився 🙂 Потрібно подзвонити або написати до КЦ банку, щоб оператор переірив ваш профіль та зміг допомогти. Дзвонити або писати, радимо з того номера на який була спроба реєстрації.

      Відповісти
  • 12.09.2023 в 18:29

    Як змінити обмеження коли заходиш з іншого пристрою. Смс на почту не приходить

    Відповісти
    • 12.09.2023 в 18:35

      Доброго дня, Валентин, які обмеження ви маєте на увазі? Поясніть ситуацію біль детально, щоб ми мали змогу допомогти.

      Відповісти
  • 04.10.2023 в 15:14

    Я хочу оформити кредитну картку Монобанку,але у мене є звичайна. Чи потрібно це робити? На жаль додаток монобанку у мене не працює, стара модель телефону

    Відповісти
    • 04.10.2023 в 15:25

      Доброго дня, Олександр, у вашому випадку, можна скористатись чиїмось смартфоном, на час реєстрації та активації картки. Просто вставте свою сімку та зареєструйтесь під своїм номером телефону – банк буде прив’язано до нього. Коли отримаєте картку (отримати можна одразу, якщо прийти у пункт видачі карток у вашому місті), можна не користуватись додатком, але подивитись баланс та робити перекази не зможете, як і користуватись більшістю крутих послуг, які доступні тільки у застосунку.

      Відповісти
  • 24.10.2023 в 20:56

    Як можна знайти покрокову інструкцію оплати в онлайн магазинах (картка вже добавлена в систему). Тобто тільки сам процес оплати

    Відповісти
    • 24.10.2023 в 21:08

      Доброго дня, Андріан, що саме ви маєте на увазі, опишіть питання більш детально, будь ласка.

      Відповісти
  • 03.11.2023 в 04:02

    Цікавить питання: чому додаток не доступний на англійській мові, адже це найпоширеніша мова у світі?

    Відповісти
  • 11.11.2023 в 07:28

    Доброго ранку.Хочу відкрити кредитку .Скачала додаток ,підтвердила документи через дію .Другу добу намагаюся зробити селфі -і не можу .Постійно пише «ввімкніть світло».Робила при штучному освітленні,денному ,штучному з денним ,все одно не виходить .Що можна зробити ?

    Відповісти
    • 11.11.2023 в 07:32

      Доброго дня, Олена, сфокусуйте кружечок для селфі, щоб все обличя було у ньому та виразно “кліпніть” очима (намагайтесь не рухатись у цей момент) і все вийде 🙂

      Відповісти
  • 16.11.2023 в 05:39

    чи можна зняти кошти в банкоматах Приват банку?

    Відповісти
  • 17.11.2023 в 15:25

    щоб зробити картку потрібно зробити селфі в програмі але в мене не виходить тому що постійно пише що занадто темно, увімкніть світло

    Відповісти
    • 17.11.2023 в 15:31

      Даша, вам потрібно обрати освітлене місце у кімнаті або на вулиці, помістити лице в рамку камери та виразно кліпнути очима. Тільки тоді все спрацює, основна вимога, виразно кліпнути, що й активує знімок.

      Відповісти
  • 17.11.2023 в 20:05

    Добрий вечір! Які купюри приймає термінал для поповнення картки?

    Відповісти
    • 17.11.2023 в 20:12

      Добрий вечір, Даша, залежить від терміналу. На апараті вказані номінали купюр, які він приймає. City24 приймає всі паперові купюри, що на обігу в Україні.

      Відповісти

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *