Ми дуже багато відповідаємо на ваші запитання щодо роботи банку, його послуг, допомагаємо розібратися з проблемами, які виникають у користувачів і бувають найрізноманітніші та навіть унікальні. Однак є й повторювані питання від наших користувачів, «Часті питання», відповіді на які ми намагалися зробити максимально розгорнутими. Створивши розділ F.A.Q. – ми сподіваємося, що вам буде швидко та зручно отримати відповідь на своє запитання.
Якщо вам не вдалося вирішити проблему з нашими підказками, або у вас проблема з додатком Monobank, рішення якої немає в цьому розділі – не соромтеся, опишіть її у форму за кнопкою нижче ⬇️ і наші фахівці, або користувачі, які мали досвід її вирішення, допоможуть Вам.
Ми відстежуватимемо частоту ваших звернень і найчастіші питання, проблеми та варіанти їх вирішення потраплятимуть у закріплені розділу F.A.Q. – щоб усі користувачі мали змогу скористатися цими даними.
Для отримання пластикового варіанта картки Монобанк, потрібно зайти в додаток і з головного екрана свайпнуть вліво – відкриється меню карти, в якому буде пункт “Випустити пластикову картку“.
- Раніше випуск картки коштував 50 грн. але у зв’язку з війною в країні, фінансова ситуація змусила переглянути тариф, з 01.09.2022 він становить 100 грн. (сюди входить і вартість доставки Новою Поштою).
- Термін виготовлення та доставки пластику – до 7 робочих днів.
- Активація картки відбувається через застосунок Monobank.
- Замовити можна на будь-яку підконтрольну Україні територію, де працює відділення чи поштамат Нової Пошти.
Це можна зробити самостійно. Зайти під старим номером у додаток – налаштування профілю (на гол. екрані свайп зверху-вниз і тиснемо на кружок картинки профілю) – вибрати пункт – “Телефон” та відредагувати старий номер на новий, який хочете використовувати далі – натиснути кнопку “Зберегти“.
Після цього зробити Вихід із програми по кнопці (нижче в тому ж меню). Наступний вхід вимагатиме вказати новий номер телефону, пароль при цьому залишиться без змін.
Онлайн курс валют (продаж/купівля) з оновленням кожні 10-20 сек, можна подивитися зайшовши в розділ нижнього меню “Ще” – вгорі бачимо плашку з курсами USD та EUR. Щоб подивитися курси інших популярних валют: Злотий, Фунт стерлінгів, Турецька ліра, Канадський долар, Франк та інші – натисніть на саму плашку курсу, вам буде відкритий загальний список з курсами продажу та покупки по відношенню до гривні (UAH).
Ви також можете подивитися курс валют від Монобанку на нашому сайті – за посиланням
Від 16.09.2022 у додатку Monobank тільки одна мова інтерфейсу – українська! Слава Україні 🇺🇦
Раніше ми описували спосіб, як його можна було змінити. Інструкція нижче не актуальна!
Мова всього інтерфейсу програми змінюється на кілька кліків. Заходимо в меню налаштування свого профілю (на головному екрані свайп верхню шторку вниз і тиснемо на картинку профілю з шестернею) – у цоьму меню скролимо вниз до пункту “Мова інтерфейсу” – тиснемо на нього і вибираємо потрібний вам з доступних.
На даний момент доступною є дві мовні версії:
- Українська
- російська
Якщо Монобанк запитує у вас зробити селфі, щоб не гаяти багато часу запам’ятайте головне:
- виберіть оптимальне за освітленням місце в будинку або на вулиці (щоб ваше лице було нормально видно)
- обличчя повинне потрапляти в контури рамки на екрані
- коли 2 перші умови дотримані, для активації селфі-знімка просто моргніть очима. Так, потрібно лише виразно моргнути.
Зробити оплату на IBAN-рахунок дуже просто. Потрібно скопіювати отриманий номер рахунку (на який буде зроблено переказ) – на головному екрані зайти в меню “Інші платежі” – вибрати категорію “Платіж по IBAN” та вставити номер рахунку.
Перші літери UA вже за умовчанням введені у форму для зручності користувачів, залишається додати лише 27 цифр номера рахунку.
Де подивитись свій IBAN-рахунок
Коли вам потрібно отримати реквізити свого рахунку у новому європейському форматі IBAN (29 символів), знадобиться зайти до розділу “Поповнити свою карту” – вибрати “За реквізитами в Україні” та звідти скопіювати свій айбан номер рахунку.
Реєстрація у додатку мобільного банку Monobank доступна для всіх українців, незалежно від місця їх перебування. Головне – це наявність активного номера українського чи іноземного оператора (“бананові республіки” такими не є) мобільного зв’язку та оригіналів документів (паспорт/ІПН), які потрібно буде відсканувати додатком на етапах реєстрації.
- Перед реєстрацією рекомендуємо увімкнути на пристрої геолокацію (місцерозташування).
- На тимчасово непідконтрольній Україні території Ви зможете оформити лише віртуальні карти (гривневі/валютні), оскільки доставка пластику неможлива (служби доставки не працюють на цих територіях). Однак, ви можете попросити знайомих/близьких/волонтерів привезти пластикову картку, якщо вона вам потрібна.
- За наявності підготовлених документів для сканування реєстрація займає 1-2 хвилини.
- Якщо додатком запропонувало вам зробити селфі, пам’ятайте, потрібно сфокусувати обличчя в рамці на екрані смартфона і моргнути – це запустить селфі-знімок та реєстрація продовжиться.
Якщо у вас залишилися питання щодо реєстрації на тимчасово окупованих територіях напишіть нам за кнопкою нижче ⬇️
У користувачів іноді можуть бути проблеми з входом до програми мобільного банкінгу. Це не завжди пов’язане з правками та плановою роботою програмістів, а може бути як індивідуальною проблемою, так і масовим багом, про який варто повідомити розробників. Поширені причини, чому не заходить до Монобанку ми описали тут:
- якщо у вас виникли проблеми зі скачуванням програми з маркету, перевірте в налаштуваннях облікового запису регіон (країну). Монобанк недоступний для встановлення з облікових записів країн агресорів.
- “після встановлення на iPhone, програма видає помилку при спробі входу” – необхідно зайти в AppStore, знайти програму Монобанк і зайти в нього звідти. Така проблема виникає на деяких моделях смартфонів Apple.
- при вході в програму пише – “Упс… щось пішло не так”:
- переконайтеся в якості інтернет-з’єднання
- перевірте актуальність версії програми (оновлення можна переглянути в маркеті програм на вашому смартфоні)
- можливо знадобиться видалити програму (очистивши всі кеші) і повторно її встановити (у деяких випадках тільки це вирішує проблему входу на деяких смартфонах)
- якщо нічого з вищепереліченого не допомагає, можна звернутися до служби підтримки банку, фахівець підкаже варіанти вирішення проблеми, або пункт у якому вам нададуть офлайн допомогу.
Ми також збираємо інформацію про помилки та проблеми в роботі програми, щоб проаналізувати та оперативно передати інформацію розробникам, Ви можете допомогти нам описавши проблему за кнопкою нижче:
Якщо ви виїхали за межі України (крім країн агресорів та невизнаних республік), ви все одно можете за кілька хвилин стати клієнтом Монобанку. Вам будуть доступні віртуальні та фізичні карти Моно. Банк здійснює доставку пластикових карток своїм клієнтам у будь-яку точку світу. По кнопці нижче можна отримати бонус за оформлення:
- реєстрація доступна як за номерами українських мобільних операторів, так і закордонних (на випадок, якщо ви змінили sim-карту на місцеву)
- оформити віртуальну картку безкоштовно (валютну або гривневу) не важко, просто відсканувавши документи і зробивши селфі прямо через додаток
- замовити будь-яку пластикову картку з доставкою до Польщі та інших країн ЄС – ціни дивіться тут. Поки карта їхатиме до вас, Ви зможете користуватися її віртуальним аналогом через програму.
- всі заявки на доставку пластикових карток за кордон приймаються через службу піклування Моно
- ціни на вартість доставки та компанію доставника до країн, які не входять до єврозони, можна уточнити у фахівців служби турботи Моно (посилання на контакти вище).
- доставка не здійснюється у “невизнані республіки”, РБ, росію та тимчасово непідконтрольні українські території
Ви можете абсолютно без зусиль, допомагати країні, людям, армії, тваринам налаштувавши пожертвування коштів, накопичених на рахунку кешбеку за покупки та витрати на благодійність. Це повністю автоматизований процес, активувати який можна в пару кліків.
Детальна інструкція – як налаштувати переказ кешбеку на благодійність 👈 Тиц сюди.
Фонд до якого будуть направлені кошти вибираєте Ви. Звіти надходитимуть у додаток щомісяця. Благодійний фонд можна змінити у будь-який час.
Банк доставляє фізичні картки своїм клієнтам за кордон. Орієнтовна вартість доставки до Польщі ~ 10 злотих, а в інші країни ЄС ~ 20 злотих. Про це ми докладно написали у своєму TG-каналі. Вартість доставки до країн, які не входять до єврозони, слід уточнювати у менеджера служби турботи. Картка буде виготовлена в Україні та доставлена надійною компанією доставки (залежно від країни).
Щоб замовити картку Монобанку за кордон, потрібно написати спеціалісту служби підтримки у будь-який із зазначених месенджерів та разом з ним скласти заявку на доставку.
Нагадуємо! За кордоном ви можете відкрити віртуальну картку Моно за 1 хвилину, абсолютно безкоштовно. Функціонал карти нічим не відрізняється від пластикового аналога. Можна відкрити як гривневі, так і валютні віртуальні картки в додатку.
*ми залишаємо за собою право не публікувати та не відповідати на образливі, гнівні коментарі та теми політичного характеру. Зважайте на це при своєму зверненні.
Хочу змінити фінансовий номер телефону.
Доброго ранку, слідуйте інструкції на цій сторінці, в ній все чітко прописано
Доброго дня! Допоможіть будь ласка, змінила телефон, і на новому телефоні не можу зайти на свій акаунт, смс не приходить, і ще на даний момент знаходжусь за межами України.
Доброго дня, Вікторія, якщо ви за кордоном, авторизація повинна пройти через службу підтримки (контакти – https://monobankinfo.com.ua/uk/sluzhba-pidtrimki/). Також впевніться, що на вашому тарифі достпне прийняття СМС-повідлень у роумінгу.
Добрий день!
Питання щодо сервісу “Монобанка”.
Чи можна створити монобанку для прийому донатів з-за кордону.
Тобто, щоб інтерфейс сторінки send.monobank.ua/jar/{id_моєї_банки} був англійським і валюта, що відображається для користувача, була USD, або EUR ?
На жаль, англомовний інтерфейс встановити за посиланням на даний момент немає можливості.
Для поповнення банки у валюті USD/EUR необхідно відкрити банку у відповідній валюті, але все ж таки інтерфейс буде українською.
Добрий день, мені 15 років, хочу зробити віртуальну картку, але коли я реєструвався потрібно було поговорити по відео дзвінку, про що мене будуть питати, і як все буде проходити?
Доброго дня, Ігор, співробітник банку попросить вас назвати ваші ПІБ, дані про вік та показати документ що засвідчує особу на камеру. Це прості питання, а сама процедура займає не більше 1-2 хвилин.
Я відкрила віртуальну валютну карту і замовила відразу фізичну карту, чи можу я відразу зробити Swift переказ на неї , чи потрібно якось активувати її чи чекати на фізичну карту?
Ви можете одразу користуватись віртуальною карткою. Фізична, яку ви замовили – це лише пластик для тої самої картки, що у вашому додатку.
Прикольно. Так і не став клієнтом із-за селфі. Та нічого є інші банки з більш нормальними додатками. Шкода потрачено час та нерви.
Доброго дня, Ігор, дуже шкода, що у вас не вийшло 🙁 треба було навести кружечок на обличчя та виразно кліпнути очима і все б вдалось…
Добрий день, я вирішила зробити собі картку монобанк, але у мене ще небуло паспорту тому я зробила на даних моєї мами але використала свій номер телефону , але потім передумала і видалила додаток, коли у мене зʼявився паспорт я вирішила зробити картку на моїх данних, а там вже були збережені дані моєї мами, тому я зробила картку з її даними, чи можна тепер цю картку привʼязати до номера телефону моєї мами, а на мій номер зробити нову картку з моїми даними?
Доброго дня, Тетяна, номер телефону можна змінити вручну, у розділі – Профіль. Потрібен буде деякий час, щоб ваш номер знову можна було прив’язати до Моно (вже під вашими даними). Прискорити це можна звернувшись до служби підтримки банку, перед реєстрацією. Ось контакти – monobankinfo.com.ua/uk/sluzhba-pidtrimki
добрий день. проходжу реєстрацію і б’є помилку на етапі доходу . Пробували на іншому пристрої та сама помилка .Звертались до тех підтримки сказали через добу попробувати і сьогодні те саме . Як це вирішити ?
Доброго дня, вневнені, що пристрій відповідає мінімальним умовам для роботи застосунка? Android – версія 6.0 і вище, iOS – версія 13.0 або новіше. Також, перевірте вільне місце в пам’яті пристрою, вілною повинно бути не менше 15-20% від загального.
знімала гроші з приват банкомату
в ту мить коли мало видати гроші пропало світло
гроші з рахунку зняло але не видало їх мені, картку вернуло
скільки в середньому потрібно чекати на повернення коштів?
Доброго дня, в середньому десь тиждень треба чекати. Поки не відбудеться інкасація саме цього банкомату, перерахунок за звірка по операціях видачі коштів. Це можна уточнити на гарячій лінії Приват Банку, а також перевірити статус вашої заявки.
Доброго Дня, я втратила сімку, на якій був застосунок. Як можна змінити номер телефону, не маючи старої сімки. Адресу теж не пам’ятаю, можу створити нову? Можна вказати поки адресу матері?
Доброго дня, Андрій, якщо доступу до старого номера не має, тоді замінити його можна через чат служби підтримки банку. Адресу та інші дані також можна змінити через оператора, або самостійно, у налаштуваннях профілю клієнта через додаток.
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, якщо робити покупки за кордоном, використовуючи картку Monobank, чи буде нараховуватися кешбек?
Доброго дня, Анастасія, так, звичайно, при оплаті у вибраних категоріях вам буде нараховано кешбек за покупки.
Доброго дня, в мене є така проблема: нещодавно я почав користуватися новим телефоном (через несправність старого) та зіткнувся з проблемою що я не можу ‘увійти’ до свого власного кабінета, тільки зареєструвати нову картку, хоча мене вона і так є, навіть у фізичному форматі, при входженні в додаток мені одразу пропонують ввести номер мобільного телефона для того щоб зареєструвати нову картку (далі підтверження документів та ін.) але ні де не пропонуєтся ‘увійти’ до вже існуючого кабінету/аккаунту, тільки раєстрація нової картки. Як мені ‘увійти’ до мого, вже існуючого кабінету?
Максим, впевніться будь ласка, що номер телефону (сім-карта) у новому телефоні перенесені зі старого, до якого було прив’язано мобільний банкінг раніше. Вам просто потрібно ввести номер, а далі, якщо він є у базі клієнтів банку, дадаток Моно запропонує ввести пароль і увійти до свого мобільного кабінету. Якщо ви вневнені у виконанні цих кроків, але все одно є помилка з доступом, подзвоніть по номеру – 0 800 205 205, спывробытник банку перевірить причину проблем з доступом зі сторони банку (блокування, помилки бази та інше).
Я не є клієнтом монобанк. Я ФОП і хочу встановити “термінал” на телефон, щоб клієнти мали змогу оплатити картою чи телефоном. Що мені для цього потрібно
З питань екварингу та отримання комерційних платежів, зверніться будь ласка на E-mail – acquiring@monobank.ua.
Підказавши. Є ліміт для оплати за інвойсом за кордон?Хочу оплатити товар з Америки в гривні, дали реквізити для оплати у вигляді інвойсу, за даними карти не приймають оплату. (введення номера і cvv)
доброго дня , якщо зробити переказ, через western union, зі своєї карти, і в тот же час одержувач теж я. Так можна?
Доброго дня, Олександр, звичайно ви можете зробити такий переказ. Перекази WU доступні для отримання через кілька хвилин після відправки. Mono не бере комісію за отримання переказу, однак є комісія на стороні міжнародної системи термінових переказів (самої WU).
В моєї подруги проблема, вона не може створити дитячу карту, коли вона перший раз створювала карту то випадково робила на 14, а не на 12, так як їй допомагав старший друг, і тепер кожен раз вибиває — «Вибачте, ми не можемо створити вам карту» і ми неможемо вийти
Цікавий випадок у вас трапився 🙂 Потрібно подзвонити або написати до КЦ банку, щоб оператор переірив ваш профіль та зміг допомогти. Дзвонити або писати, радимо з того номера на який була спроба реєстрації.
Як змінити обмеження коли заходиш з іншого пристрою. Смс на почту не приходить
Доброго дня, Валентин, які обмеження ви маєте на увазі? Поясніть ситуацію біль детально, щоб ми мали змогу допомогти.
Я хочу оформити кредитну картку Монобанку,але у мене є звичайна. Чи потрібно це робити? На жаль додаток монобанку у мене не працює, стара модель телефону
Доброго дня, Олександр, у вашому випадку, можна скористатись чиїмось смартфоном, на час реєстрації та активації картки. Просто вставте свою сімку та зареєструйтесь під своїм номером телефону – банк буде прив’язано до нього. Коли отримаєте картку (отримати можна одразу, якщо прийти у пункт видачі карток у вашому місті), можна не користуватись додатком, але подивитись баланс та робити перекази не зможете, як і користуватись більшістю крутих послуг, які доступні тільки у застосунку.
Як можна знайти покрокову інструкцію оплати в онлайн магазинах (картка вже добавлена в систему). Тобто тільки сам процес оплати
Доброго дня, Андріан, що саме ви маєте на увазі, опишіть питання більш детально, будь ласка.
Цікавить питання: чому додаток не доступний на англійській мові, адже це найпоширеніша мова у світі?
Тому що додаток створений українцями для українців 🙂
Доброго ранку.Хочу відкрити кредитку .Скачала додаток ,підтвердила документи через дію .Другу добу намагаюся зробити селфі -і не можу .Постійно пише «ввімкніть світло».Робила при штучному освітленні,денному ,штучному з денним ,все одно не виходить .Що можна зробити ?
Доброго дня, Олена, сфокусуйте кружечок для селфі, щоб все обличя було у ньому та виразно “кліпніть” очима (намагайтесь не рухатись у цей момент) і все вийде 🙂
чи можна зняти кошти в банкоматах Приват банку?
Можна.
щоб зробити картку потрібно зробити селфі в програмі але в мене не виходить тому що постійно пише що занадто темно, увімкніть світло
Даша, вам потрібно обрати освітлене місце у кімнаті або на вулиці, помістити лице в рамку камери та виразно кліпнути очима. Тільки тоді все спрацює, основна вимога, виразно кліпнути, що й активує знімок.
Добрий вечір! Які купюри приймає термінал для поповнення картки?
Добрий вечір, Даша, залежить від терміналу. На апараті вказані номінали купюр, які він приймає. City24 приймає всі паперові купюри, що на обігу в Україні.
Добрий вечір, випадково ввела не той номер телефону, з’явилося меню “надати документи”, а назад до вводу номера не дає повернутися. Видаляла програму, але коли заходжу, то там відразу менню “надати документи”. Що робити в такому випадку?
Добрий вечір, Аліна, в такому випадку, радимо вам очистити кеш-дані для застосунку monobank. Зробити це можна у Налаштуваннях смартфону – Програми / Додатки – обрати Монобанк та зайти у відповідний пункт Пам’ять / або Кеш-даних.
Не можу зробити селфі. Застосунок просить зробити селфі під яскравим світлом, лампа мені світила в саме обличчя, але застосунок все одно пише “вас не видно, увімкніть світло”. Я все зробив, що необхідно, але воно все одно пише, що мене не видно
Не забувайте виразно кліпнути очима, щоб активувати алгоритм застосунку за зробити знімок. Впевнені, у вас все вийде, виразно кліпнувши очима.
Доброго дня. Таке питання. Якщо я використав кредитні кошти (10000) а пвернути зможу через 6 місяців – якою буде переплата? Дякую
Доброго дня, Кирило, по кредитній лінії у вас буде графік щомісячних платежів, які потрібно оплачувати у вказані проміжки часу. За користування лімітом, ставка 3,1% / міс., тому за 6 місяців вийде 1 886,73 грн. за користування кредитом. Якщо будуть прострочки по платежам (невчасно внесені помісячні оплати), сума буде збільшена за рахунок штрафів, згідно умов кредитного договору.
де в Херсоні є реально працююче відділення Вашого банку, я хочу відкрити рахунок
Доброго дня, Женя у Монобанка ніколи не було відділень 🙂 відкрийте рахунок онлайн, по кнопці ОФОРМИТИ. Або можете підійти на точку видачі карток, де півробітник допоможе вам зареєструватись та отримати картку одразу.
Адреса – пр. Ушакова, 30/1, на касі магазину Vodafone, працює з 09:00-16:00
можу я стати клієнтом монобанку ,якщо постійно мешкаю за кордоном?
Звісно можете. При реєстрації потрібно буде відсканувати українські документи (паспорт / id-картку / закордонний паспорт + ІПН). Номер до якого буде прив’язано банкінг може бути будь-якої країни (окрім країн-агресорів).