Монобанк контакти служби підтримки клієнтів банку
Монобанк завжди піклується про своїх клієнтів і особисту репутацію, постійно відкритий до спілкування зі своїми клієнтами за допомогою найдоступніших і сучасних видів зв’язку! При цьому банк гарантує кожному, хто звернеться, живе спілкування і максимально швидке вирішення будь-яких питань!
Як зателефонувати в Монобанк
Monobank – банк, який не має власних відділень! І ця особлива риса кредитора ще одна перевага для клієнтів: отримати будь-який вид обслуговування без простоювання в чергах.
Техпідтримка Монобанк порадує кожного, хто звернувся, адже на будь-яке питання вам зможе відповісти не автовідповідач, а справжня жива людина!
Якщо спілкування по месенджеру або через додатки в конкретній ситуації вас не влаштовує, ви завжди можете звернутися на телефони гарячої лінії Монобанк з будь-якої точки України і навіть за межами країни.
- Безкоштовний номер колл-центру Монобанк для дзвінків всередині України:
- Телефон гарячої лінії Монобанк для дзвінків за кордоном:
Засновник Моно банку Дмитро Дубілет відзначає, що для підтримки живого контакту з клієнтами, в колл-центрі Монобанк постійно працює близько 100 співробітників, готових допомогти вам всі 24 години на добу!
Крім традиційного телефонного зв’язку компанія створила додаткові канали зв’язку: додаток для смартфонів з операційною системою Android і iOS у вигляді онлайн банкінгу та онлайн чати Монобанк.
Онлайн чат зі службою підтримки Монобанк
Зверненні до онлайн чатів Монобанк відбувається за допомогою зручних і поширених месенджерів.
Всього таких каналів існує 3:
Як змінити канал комунікації
Для максимально зручного спілкування зі співробітниками банку і отримання повної лінійки фінансових продуктів, встановіть спеціальний додаток на свій смартфон і користуйтеся допомогою консультантів у будь-який час. Всередині самого додатка Монобанк знаходиться окремий розділ: Служба підтримки. Яким саме каналом будете користуватися ви для зв’язку зі співробітниками банку, встановлюється в цьому розділі. Вид каналу зв’язку встановлюється після скачування пристрою або пізніше.
Зайшовши в «Службу підтримки» ви змінюєте канал зв’язку з оператором на більш зручний. На цілодобового зв’язку з call-центром можна залишатися за допомогою месенджерів: Вайбер, Телеграм або Фейсбук.
Технічна онлайн допомогу банку працює цілодобово і без вихідних.
E-mail і фізична адреса Monobank
Щоб не попастися в руки шахраям, банк надає повний список електронних адрес для онлайн допомоги:
- info@monobank.ua (для відповідей на загальні тематики);
- chargeback@monobank.ua (для з’ясування інформації щодо транзакцій);
- monitoring @ mon obank.ua (задати питання, що стосуються моніторингу);
- finmo nitoring@monobank.ua (отримати відомості про фінансовий моніторинг);
- vip@monobank.ua (техпідтримка Монобанк для обслуговування преміум рівня);
- swift@monobank.ua (з усіх питань стосовно SWIFT та SEPA переказів);
- acquiring@monobank.ua (щодо QR-еквайрингу від Монобанку).
Будьте уважні! Якщо до вас звернуться від імені співробітника Monobank | Universal Bank з іншого електронного ящика – це шахраї, тому не повідомляйте їм особисті дані!
Фізична адреса банку: ПАТ «Універсал Банк» (Universal Bank), м. Київ, вул. Автозаводська, 54/19, 04114.
Як вийти з додатку якщо товариш зайшов з мого телефону
Здрастуйте, Анатолію.
Вам потрібно зайти в Особисті налаштування (з головного екрана свайп зверху-вниз і натиснути на шестерню на фото профілю) – дивитися скрін.
Після чого скролимо вниз пункти і в самому низу буде кнопка «Вихід» — дивитися скрін.
Після цього можна зайти під новим обліковим записом або будь-яким іншим (номер телефону повинен відповідати).