Монобанк контакти служби підтримки клієнтів банку

Монобанк завжди піклується про своїх клієнтів і особисту репутацію, постійно відкритий до спілкування зі своїми клієнтами за допомогою найдоступніших і сучасних видів зв’язку! При цьому банк гарантує кожному, хто звернеться, живе спілкування і максимально швидке вирішення будь-яких питань!

Як зателефонувати в Монобанк

Monobank – банк, який не має власних відділень! І ця особлива риса кредитора ще одна перевага для клієнтів: отримати будь-який вид обслуговування без простоювання в чергах.

Техпідтримка Монобанк порадує кожного, хто звернувся, адже на будь-яке питання вам зможе відповісти не автовідповідач, а справжня жива людина!

Якщо спілкування по месенджеру або через додатки в конкретній ситуації вас не влаштовує, ви завжди можете звернутися на телефони гарячої лінії Монобанк з будь-якої точки України і навіть за межами країни.

  • Безкоштовний номер колл-центру Монобанк для дзвінків всередині України:

0 800 205 205

  • Телефон гарячої лінії Монобанк для дзвінків за кордоном:

+38 044 237 20 60

Засновник Моно банку Дмитро Дубілет відзначає, що для підтримки живого контакту з клієнтами, в колл-центрі Монобанк постійно працює близько 100 співробітників, готових допомогти вам всі 24 години на добу!

служба підтримки монобанк

Крім традиційного телефонного зв’язку компанія створила додаткові канали зв’язку: додаток для смартфонів з операційною системою Android і iOS у вигляді онлайн банкінгу та онлайн чати Монобанк.

Онлайн чат зі службою підтримки Монобанк

Зверненні до онлайн чатів Монобанк відбувається за допомогою зручних і поширених месенджерів.

Всього таких каналів існує 3:

 

 

 

Як змінити канал комунікації

Для максимально зручного спілкування зі співробітниками банку і отримання повної лінійки фінансових продуктів, встановіть спеціальний додаток на свій смартфон і користуйтеся допомогою консультантів у будь-який час. Всередині самого додатка Монобанк знаходиться окремий розділ: Служба підтримки. Яким саме каналом будете користуватися ви для зв’язку зі співробітниками банку, встановлюється в цьому розділі. Вид каналу зв’язку встановлюється після скачування пристрою або пізніше.

монобанк телефон

Зайшовши в «Службу підтримки» ви змінюєте канал зв’язку з оператором на більш зручний. На цілодобового зв’язку з call-центром можна залишатися за допомогою месенджерів: Вайбер, Телеграм або Фейсбук.

Технічна онлайн допомогу банку працює цілодобово і без вихідних.

E-mail і фізична адреса Monobank

Щоб не попастися в руки шахраям, банк надає повний список електронних адрес для онлайн допомоги:

    • info@monobank.ua (для відповідей на загальні тематики);
    • chargeback@monobank.ua (для з’ясування інформації щодо транзакцій);
    • monitoring @ monobank.ua (задати питання, що стосуються моніторингу);
    • finmo nitoring@monobank.ua (отримати відомості про фінансовий моніторинг);
    • request.monitoring@monobank.ua (для офіційних відповідей стосовно фінмоніторингу);
    • vip@monobank.ua (техпідтримка Монобанк для обслуговування преміум рівня);
    • swift@monobank.ua (з усіх питань стосовно SWIFT та SEPA переказів);
    • acquiring@monobank.ua (щодо QR-еквайрингу від Монобанку);
    • register@monobank.ua (все, що стосується зарплатних проєктів);
    • business@monobank.ua (підключення та питання щодо еквайринг партнерства).

Будьте уважні! Якщо до вас звернуться від імені співробітника Monobank | Universal Bank з іншого електронного ящика – це шахраї, тому не повідомляйте їм особисті дані!

Фізична адреса банку: ПАТ «Універсал Банк» (Universal Bank), м. Київ, вул. Автозаводська, 54/19, 04114.

Консультант

73 комментариев для “Монобанк контакти служби підтримки клієнтів банку

  • 18.03.2022 в 10:58

    Як вийти з додатку якщо товариш зайшов з мого телефону

    Відповісти
    • 18.03.2022 в 11:07

      Здрастуйте, Анатолію.
      Вам потрібно зайти в Особисті налаштування (з головного екрана свайп зверху-вниз і натиснути на шестерню на фото профілю) – дивитися скрін.
      Після чого скролимо вниз пункти і в самому низу буде кнопка «Вихід» — дивитися скрін.
      Після цього можна зайти під новим обліковим записом або будь-яким іншим (номер телефону повинен відповідати).

      Відповісти
  • 06.07.2022 в 13:01

    Добрий день!!!Не можу зайти на карту **6462 підключена інша карта **2997.Консультант говорив натиснути баланс і змінити карту.Не знайшов кнопки баланс.

    Відповісти
    • 06.07.2022 в 13:16

      Доброго дня, Віктор, мабуть малось на увазі меню картки – з головного екрану свайп вліво – скролимо вниз до пункту “Перевипуск картки”.
      Якщо ви просто хочете переключити картки з наявних – з головного екрану свайп вниз – у цьому меню можна вибрати картку. Детальніше тут – https://monobankinfo.com.ua/uk/onovlennia-dyzainu-dodatku-monobank/

      Відповісти
  • 03.08.2022 в 11:12

    Как сменить номер телефона, привязанный к карте?

    Відповісти
    • 03.08.2022 в 11:43

      Добрый день, Игорь, для изменения номера телефона, зайдите в меню профиля (свайп вниз с главного экрана, нажать на иконку профиля) — внизу будет пункт «Телефон» — жмете и редактируете номер.

      Відповісти
  • 06.09.2022 в 13:20

    З вашого банку можна зробити переказ грошей в Росію?
    На карту рос. банку.

    Відповісти
  • 13.09.2022 в 22:30

    Як почистити історію платежів та переказів у додатку

    Відповісти
  • 19.10.2022 в 13:12

    добрий день!
    загубили телефон із сім-карткою, на який була оформлення картка Monobank. Куди маємо звернутися для зміни номеру телефону???

    Відповісти
  • 21.11.2022 в 00:51

    Hello! How can I send money to a Monobank card from the card of foreign bank? The credentials I can find isn’t right number of digits.

    Відповісти
      • 01.07.2023 в 05:12

        Вчора перекинула кошти на карту зі свого розрах рахунку в ПриватБанку. В додатку на карті немає коштів. Що робити?

        Відповісти
        • 01.07.2023 в 05:23

          Ната, перевірте рахунок на Приваті, кошти могли повернутись через відміну операції. Також варто написати у службу ПриватБанку та уточнити статус переказу (вкажіть номер квітанції / час та суму переказу). Оскільки платіж не дойшов на рахунок Моно – банк не зможе надати вам інформацію про цей переказ.

          Відповісти
        • 30.12.2023 в 20:26

          вітаю. намагаюсь допомогти знайомому в сша. для реєстрації в консульмтво ротрібен банкінгID, для цього відбулась реєстрація в МОНОбанку, під час реєстрації через помилку клієнту в додаток відправили карту з локаціями точок видачі карт для вибору. клієнт знаходиться в сша. карта не зникає і подальші дії з реєстрації заблоковані. що робити? дякую.

          Відповісти
          • 30.12.2023 в 20:38

            Зменшити карту (звести два пальці на екрані) повернутись на етап вибор типу картки та обрати віртуальну. Більш детально з реєстрацією зможе допомогти співробітник підтримки, якщо у вас виникли складності, зверніться за контактами – тиць.

  • 26.12.2022 в 12:35

    Добрий день, потрібна довідка 4-РВ, для реєстрації у волонтерському реєстрі

    Відповісти
    • 26.12.2022 в 12:42

      Доброго дня, напишіть будь-ласка до онлайн-чату в (viber/telegram), спеціаліст ідентифікує ваш профіль за номером телефону та надать необхідні дані.

      Відповісти
    • 20.02.2023 в 23:39

      Як скасувати платіж за товар на картку, якщо попалися шахраї, товар не відправили? Як написати заяву на скасування переказу?

      Відповісти
      • 20.02.2023 в 23:54

        Олена, нам дуже прикро, що ви потрапили у таку ситуацію, вам потрібно написати у Viber/ Telegram служби підтримки Моно – https://monobankinfo.com.ua/uk/sluzhba-pidtrimki/#i-2. Вказати: куди перевели кошти (реквізити), дату та час, суму переказу. 100% гарантії повернення – немає, але шахраїв варто покарати.

        Відповісти
  • 29.12.2022 в 16:56

    що робити якщо після підтвердження номеру вхід не можливий звернітся у підтримку

    Відповісти
    • 29.12.2022 в 17:06

      Доброго дня, Іван, скоріш за все, ваш номер є у базі банку і по ньому є питання (раніше міг використовуватись недобросовісними власниками). Зателефонуйте з цього номеру на 0 800 205 205 (безкоштовно). Спеціаліст КЦ перевірить інформацію та допоможе вам відкрити доступ в додаток.

      Відповісти
  • 01.01.2023 в 15:26

    Доброго дня! Випадково послала гроші на загублену сином картку. Як я можу їх повернути?

    Відповісти
    • 01.01.2023 в 15:34

      Олено, вам треба подати заявку на повернення коштів через чат-підтрики, або за номером 0800205205 (безкоштовно з мобільного). Чим скоріше це зробити, тим швидше повернуться ваші кошти.

      Відповісти
  • 30.01.2023 в 22:58

    Добрий вечір ,

    Скажіть будь ласка номер фінансового відділу.
    Зникли гроші з карточки після того як знизила кредитний ліміт до нуля.

    Відповісти
    • 30.01.2023 в 23:22

      Добрий вечір, номер КЦ єдиний – 0 800 205 205, просто повідомте вашу проблему і оператор переведе вас на потрібний відділ підтримки.

      Відповісти
  • 31.01.2023 в 20:47

    Сину відмовили у отриманні віртуальної картки монобанку. Картка потрібна для отримання стипендії. Яка може бути причина? Знаходимося на окупованій території.

    Відповісти
    • 31.01.2023 в 21:01

      Доброго дня, Тетяна, з метою підтримання відповідного рівня безпеки, на тимчасово оккупованих териториях недоступне розповсюдження продуктів фінансового сектора. Якщо ви вказували місцезнаходження оккупованного Н.П. або міста, змініть його на те, яке знаходиться під контролем України. Це допоможе пройти реєстрацію.

      Відповісти
  • 12.03.2023 в 10:38

    Добрий день! Подскажите, пожалуйста, как увидеть полностью карту получателя. Я уже сбрасывала средства 3 года назад на карточку человеку, а сейчас снова должен сбросить, но из другого банка. Вижу только первые и последние цифры карты.
    ли возможность увидеть полностью номер карты чтобы ввести корректные данные?

    Відповісти
    • 12.03.2023 в 10:53

      Добрый день, Анна, можно посмотреть в выписке по карте, которую можно отправить на свой e-mail. Но, можно быстрее получить информацию, обратившись в службу заботы – Тыць сюда. Напишите сотруднику дату и время платежа, и он сообщит вам реквизиты на которые был сделан перевод.

      Відповісти
  • 08.04.2023 в 11:26

    Доброго дня. Підкажіть будь ласка, чи обовязково виготовляти валютну картку для розрахунків за кордоном? Чи достатньо звичайної карки? І ще, чи варто виготовляти фізичну карту якщо є віртуальна. Буду вдячний за підказку чи пораду.
    Дякую.

    Відповісти
    • 08.04.2023 в 11:31

      Доброго дня, можна розраховуватись і гривневою карткою за кордоном, конвертація буде по онлайн курсу у валюту країни в якій перебуваєте. Докладно про ліміти на перекази та зняття готівки за кордоном – дивіться тут. Пластиковою карткою за кордоном користуватись комфортніше, але це не обов’язково, якщо смартфон підтримує NFC тоді відмінностей у комфорті мінімум. Пластик можна замовити у будь-яку цивілізовану країну через службу підтримки – Моно доставить 🙂

      Відповісти
  • 23.04.2023 в 16:23

    В мене ніколи не було картки монобанку , я ніколи не реєструвалася у вашому банку, а мені прийшло повідомлення про шахрайство на мій номер, я просто шокована!!!

    Відповісти
    • 23.04.2023 в 16:39

      Доброго дня, Олеся, банк не розсилає такі повідомлення. Будьте обережні, велика вірогідність, що саме шахраї написали вам. Не відповідайте на такі СМС і не переходьте по посиланнях, які можуть бути в них.

      Відповісти
  • 07.05.2023 в 10:02

    Доьрого дня! Чи можливо оформити картку за паспортом іншої країни? Я вже декілька років є громадянкою Німеччини, а тому маю паспорт та ідент. код цієї країни. Зараз знаїоджуся в Україні, та хотіла б відкрити рахунок та замовити картку монобанк.

    Відповісти
    • 07.05.2023 в 10:11

      Доброго дня, Марта, за паспортом іншої країни – не вдасться. Іноземцям для оформлення картки можуть підійти документи: тимчасове посвідчення на постійне проживання в Україні, тимчасове посвідчення громадянина України + ІПН, посвідчення особи, яка потребує додаткової захисту + ІПН або дипломатичний паспорт + ІПН.

      Відповісти
  • 22.06.2023 в 14:43

    порядок проходження верифікації у монобанку

    Відповісти
  • 30.06.2023 в 12:05

    Доброго дня.
    Скажіть будь ласка- Чи є тут на цьому сайті карта точок(терміналів-партнерів) де можна поповнити картку mono-банку?

    Відповісти
    • 30.06.2023 в 12:10

      Доброго дня, Михайло, поки не має, оскільки картку Моно можна поповнити, або зняти з неї кошти у будь-якому терміналі/ банкоматі на территорії України 🙂 Сервіс завжди для клієнтів.

      Відповісти
      • 01.07.2023 в 19:46

        Добрий вечір! Хотів би дізнатися чи можна користуватися додатком mono invest неповнолітньому?

        Відповісти
  • 20.07.2023 в 10:30

    Карту вашого банку 537541414530**** використовують в шахрайських діях.

    Відповісти
    • 20.07.2023 в 10:40

      Доброго дня, нам дуже шкода, що ви натрапили на шахраїв, якщо у вас є докази їх незаконої діяльності, надішліть будь ласка на – info@monobank.ua. СБ банку обов’язково розбереться з ціює заявкою.

      Відповісти
  • 20.07.2023 в 17:13

    Доброго дня! Не працює застосунок

    Відповісти
    • 20.07.2023 в 17:18

      Доброго дня, Катерина, це масштабний збій у роботі серверів, тому у більшості клієнтів застосунок зараз не працює. Відділ підтримки вже праціє, щоб запустити банкінг, треба трохи часу. У нашому ТГ-каналі ми пишемо про статус робіт.

      Відповісти
  • 11.09.2023 в 16:16

    Добрий день! Я хочу взнати який відсоток сплачується за конвертаці. гривні в долар при користуванні карткою за кордоном. Дякую.

    Відповісти
  • 12.09.2023 в 15:54

    Доброго дня!
    Я знаходжусь за кордоном, та хочу відкрити віртуальну картку Монобанку. Те, що з цією карткою я зможу розраховуватись у магазинах за допомогою googlePay за це я прочитала, а зможуть батьки перераховувати на віртуальну картку гроші – інформацію не знайшла. Крім переводів грошей від батьків інших доходів нема. Це яку треба картку віртуальну відкривати – білу чи чорну?

    Дякую за відповідь

    Відповісти
    • 12.09.2023 в 16:03

      Доброго дня, Юлія, батьки зможуть перераховувати гроші на вашу картку 🙂 обмежень на поповнення по суті не має. Чорна картка відкривається за замовчуванням, а білу можна відкрити вже після. Відмінність тільки у тому, що на чорній картці можна відкрити кредитний ліміт, а на білій це програмно неможливо – вона дебетова (тільки для власних коштів).

      Відповісти
    • 23.11.2023 в 17:55

      добрий вечір Сегодні хотів зняти кошти з своєї карти monobank в банкоматі Sense bank. При знятті готівки ,кошти були із відсотками зняті з карти ,а банкомат їх не видав і також не видав чек.
      Відразу зателефонував на гарячу лінію sense bank,там мені сказали що це не в них причина а в mono bank.
      Також відразу набрав консультанта mono bank,Він все вислухав і сказав що протягом дня до мене зателефонують і нададуть інформацію
      Так і ніхто не набрав

      Відповісти
      • 24.11.2023 в 23:06

        Доброго дня, скоріш за все інформація ще уточнюється, тому вас і не турбували, не маючи конкретної інформації. Якщо коротко, коли гроші були списані з рахунку Моно, платіж було відправлено і банк вже не має відношення до грошей, які не видав банкомат іншого банку. Скоріш за все, помилка з боку банкомату Sense банк і вони повернуть вам гроші скоро.

        Відповісти
  • 29.09.2023 в 14:48

    Добридень. Я втратила номер телефону, як змінити його на новий в інтернет банкінгу?

    Відповісти
  • 24.10.2023 в 15:51

    Добрий день
    Після введення смс-коду програма монобанку пише, що я намагаюсь увійти з пристрою, який заблокували до цього. Як розблокувати?

    Відповісти
    • 24.10.2023 в 15:59

      Доброго дня, якщо номер телефону належить вам нещодавно, може бути така проблема – від попереднього власника. Зверніться за номером 0 800 205 205 для ідентифікації та закріплення номера за вами.

      Відповісти
  • 02.01.2024 в 13:05

    Доброго дня!
    Прошу написати пораду , як мені вирішити дані ситуацію.

    Ситуація:
    Мені потрібно зареєструвати і відкрити в застосунок ” Монобанк” на телефоні .

    Проблематика:
    – Я живу за кордоном
    – У мене закордонний номер

    *я втратив старий телефон з сім картою, тому не можу відновити дані.

    Дякую!

    З повагою Богдан Новосад

    Відповісти
    • 02.01.2024 в 13:11

      Доброго дня, Богдан, ви можете зареєструвати застосунок Моно навіть на закордонний номер. Головне, наявність українських доументів (паспорт/ ID-картка/ Дія) та ІПН, для сканування і оформлення рахунку. Ваше місцезнаходження не має ніякого впливу на процес оформлення.

      Відповісти
  • 11.01.2024 в 09:56

    Доброго дня! При вході в моно вискакує вікно -Помилка проходження перевірки captcha, будь ласка увійдіть використовуючи QR-код.Я заходжу з ноутбука у веб-кабінет , як бухгалтер, QR-код використати не можу.Як вирішити питання?

    Відповісти
    • 11.01.2024 в 10:01

      Доброго дня, надішліть будь-ласка на пошту info@monobank.ua скріншоти помилки, та короткий опис її виникнення. Після відправки, радимо зателефонувати за номером КЦ, можливо проблема локальна, і ведуться технічні роботи, які мають строки закінчення, про що вас сповістять.

      Відповісти
  • 03.02.2024 в 22:53

    Доброго дня. Довгий час живу за кордоном. Громадянин України. З останнього місця прописки виписався і після цього весь час живу за кордоном. Чи можу я отримати картку Монобанк? Дякую.

    Відповісти
    • 03.02.2024 в 23:01

      Потрібно уточнити дані згідно ваших документів, для цього, зв’яжіться, будь ласка, з менеджером банку по номеру для закордонних користувачів +380442372060, або через чат у viber/telegram.

      Відповісти
      • 08.03.2024 в 01:57

        Намагаюсь зареєструватись через додаток, але в додатку пишеться «ми перевіряємо ваші данні, це займе не більше 15 хвилин» Що робити?

        Відповісти
        • 08.03.2024 в 02:06

          Вам потрібно зачекати трохи часу, поки ведеться перевірка по внутрішніх банківських базах.

          Відповісти
  • 02.03.2024 в 21:54

    Доброго дня, якщо я проживаю в Німеччині чи можу я відкрити рахунок в монобанку?

    Відповісти
    • 02.03.2024 в 22:04

      Ірина, так зможете. Для реєстрації потрібно буде відсканувати українські документи, а номер может бути місцевий, головне, щоб активний.

      Відповісти
  • 19.03.2024 в 22:26

    Доброго дня, як я можу відновити доступ до своїх рахунків, до додатку монобанк.
    Знаходжусь за кордоном, не можу зайти у додаток, оскільки мій український номер київстар (вхід у додаток) втрачений і не підлягає відновленню.

    Відповісти
    • 19.03.2024 в 22:35

      Вам достатньо зв’язатись зі спеціалістом служби підтримки (по номеру або в чаті обраного месенджера), пройти верифікацію клієнта банка та підв’язати новий діючий номер до банкінгу.

      Відповісти

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *