Монобанк контакти служби підтримки клієнтів банку

Монобанк завжди піклується про своїх клієнтів і особисту репутацію, постійно відкритий до спілкування зі своїми клієнтами за допомогою найдоступніших і сучасних видів зв’язку! При цьому банк гарантує кожному, хто звернеться, живе спілкування і максимально швидке вирішення будь-яких питань!

Як зателефонувати в Монобанк

Monobank – банк, який не має власних відділень! І ця особлива риса кредитора ще одна перевага для клієнтів: отримати будь-який вид обслуговування без простоювання в чергах.

Техпідтримка Монобанк порадує кожного, хто звернувся, адже на будь-яке питання вам зможе відповісти не автовідповідач, а справжня жива людина!

Якщо спілкування по месенджеру або через додатки в конкретній ситуації вас не влаштовує, ви завжди можете звернутися на телефони гарячої лінії Монобанк з будь-якої точки України і навіть за межами країни.

  • Безкоштовний номер колл-центру Монобанк для дзвінків всередині України:

0 800 205 205

  • Телефон гарячої лінії Монобанк для дзвінків за кордоном:

+38 044 237 20 60

Засновник Моно банку Дмитро Дубілет відзначає, що для підтримки живого контакту з клієнтами, в колл-центрі Монобанк постійно працює близько 100 співробітників, готових допомогти вам всі 24 години на добу!

служба підтримки монобанк

Крім традиційного телефонного зв’язку компанія створила додаткові канали зв’язку: додаток для смартфонів з операційною системою Android і iOS у вигляді онлайн банкінгу та онлайн чати Монобанк.

Онлайн чат зі службою підтримки Монобанк

Зверненні до онлайн чатів Монобанк відбувається за допомогою зручних і поширених месенджерів.

Всього таких каналів існує 3:

 

 

 

Як змінити канал комунікації

Для максимально зручного спілкування зі співробітниками банку і отримання повної лінійки фінансових продуктів, встановіть спеціальний додаток на свій смартфон і користуйтеся допомогою консультантів у будь-який час. Всередині самого додатка Монобанк знаходиться окремий розділ: Служба підтримки. Яким саме каналом будете користуватися ви для зв’язку зі співробітниками банку, встановлюється в цьому розділі. Вид каналу зв’язку встановлюється після скачування пристрою або пізніше.

монобанк телефон

Зайшовши в «Службу підтримки» ви змінюєте канал зв’язку з оператором на більш зручний. На цілодобового зв’язку з call-центром можна залишатися за допомогою месенджерів: Вайбер, Телеграм або Фейсбук.

Технічна онлайн допомогу банку працює цілодобово і без вихідних.

E-mail і фізична адреса Monobank

Щоб не попастися в руки шахраям, банк надає повний список електронних адрес для онлайн допомоги:

    • info@monobank.ua (для відповідей на загальні тематики);
    • chargeback@monobank.ua (для з’ясування інформації щодо транзакцій);
    • monitoring @ mon obank.ua (задати питання, що стосуються моніторингу);
    • finmo nitoring@monobank.ua (отримати відомості про фінансовий моніторинг);
    • vip@monobank.ua (техпідтримка Монобанк для обслуговування преміум рівня);
    • swift@monobank.ua (з усіх питань стосовно SWIFT та SEPA переказів);
    • acquiring@monobank.ua (щодо QR-еквайрингу від Монобанку).

Будьте уважні! Якщо до вас звернуться від імені співробітника Monobank | Universal Bank з іншого електронного ящика – це шахраї, тому не повідомляйте їм особисті дані!

Фізична адреса банку: ПАТ «Універсал Банк» (Universal Bank), м. Київ, вул. Автозаводська, 54/19, 04114.

Консультант

2 комментариев для “Монобанк контакти служби підтримки клієнтів банку

  • 18.03.2022 в 10:58

    Як вийти з додатку якщо товариш зайшов з мого телефону

    Відповісти
    • 18.03.2022 в 11:07

      Здрастуйте, Анатолію.
      Вам потрібно зайти в Особисті налаштування (з головного екрана свайп зверху-вниз і натиснути на шестерню на фото профілю) – дивитися скрін.
      Після чого скролимо вниз пункти і в самому низу буде кнопка «Вихід» — дивитися скрін.
      Після цього можна зайти під новим обліковим записом або будь-яким іншим (номер телефону повинен відповідати).

      Відповісти

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *