Як скасувати платіж в Монобанк

Якщо потрібно скасування платежу в Монобанк, то без звернення до служби підтримки це можна зробити тільки протягом 5-7 секунд з моменту відправки грошових коштів. В інших випадках процедуру повернення можна ініціювати через платіжну систему Visa, Master Card (чарджбек).

Умови скасування переведення самостійно

Перекази в Monobank здійснюються через офіційний додаток. Користувачеві потрібно ввести реквізити одержувача (номер карти, його IBAN або рахунок і дані банку), далі – перевірити введену інформацію, а потім – підтвердити операцію через введення ПІН-коду або біометричну авторизацію.

як скасувати платіж монобанк

У цей час на екрані відображається анімація відправки грошей, в нижній частині екрана з’являється кнопка «Скасувати».

І це – єдиний спосіб повернути платіж з обробки самостійно. Далі він надходить на виконання, через 1 – 2 хвилини технічної можливості скасувати операцію вже не буде.

Інші варіанти

Ще скасування переказу в Монобанк можливе наступними способами:

  1. Зв’язок зі службою підтримки. Створити «тікет» можна через онлайн-банкінг або прив’язаний до додатка месенджер. Але цей варіант актуальний тільки для переказів на банківський рахунок або через IBAN.
  2. Звернення до представництва Юніверсал Банк (є власником Монобанку) та ініціювання процедури чарджбек. Розгляд заявки може зайняти до 3-х місяців, ухвала має бути винесена вже не банком, а Visa або Master Card.

Консультант

20 комментариев для “Як скасувати платіж в Монобанк

  • 18.06.2022 в 13:32

    Чи можу я якось скасувати платіж до людини? В неї також карточка монобанк

    Відповісти
    • 18.06.2022 в 14:45

      Самостійно – тільки впродовж 5 сек після відправки кнопка “Скасувати” активна. Якщо пройшло більше часу, можна написати у службу підтрики та заповнити заяву на повернення, яку банк розглядатиме деякий час. Для цьго потрібно пояснити у чому причина повернення коштів.

      Відповісти
    • 11.12.2022 в 16:59

      Доброго дня
      Якщо я оплатила товар через монобанк, але не можу його отримати
      Продавець не відправляє, на листи не відповідає , чи можу я якось повернути кошти??
      Дякую

      Відповісти
      • 11.12.2022 в 17:06

        Олено, нам дуже прикро що ви потрапили у таку ситуацію. Якщо товар купувався у розстрочку від Монобанк, або оплатою частинами – тоді банк вирішить питання з продавцем та поверне вам кошти 100%. Якщо ви купили товар онлайн оплативши його з картки, шансі повернути кошти є, але вони індивідуальні згідно з обставим. У будь-якому разі, повідомте фахівця підтримки про факт шахрайства – https://monobankinfo.com.ua/uk/sluzhba-pidtrimki/ (контакти). Процесс повернення коштів може тривати від 5 до 30 днів.

        Відповісти
  • 17.10.2022 в 20:26

    Доброї ночі,я відправила кошти з картки приват банку,на карту моно,як я можу повернути кошти?

    Відповісти
    • 17.10.2022 в 20:37

      Доброго вечора, Алла, вам потрібно писати у підтримку ПриватБанку, оскількі вони проводили транзакцію 🙂

      Відповісти
  • 01.12.2022 в 23:43

    доброго вечора! як повернути транзакцію коли кинули не на ту карту?

    Відповісти
  • 04.01.2023 в 11:19

    Чи може хтось скасувати платіж, який був зачислений на мою карту?
    Без мого відому , просто списання коштів в карти.

    Відповісти
  • 10.02.2023 в 15:54

    Доброго дня,якщо гроші з кешбеку списались на благодійність випадкова,я зможу їх якась повернути?

    Відповісти
  • 31.03.2023 в 18:06

    Скинула гроші людині в інстаграм на подвоєння суми у два рази, мала сума мені прийти завтра. Тобто потрібно було мені чекати 48 годин, в кінці ні подвоєння нічого, скинула гроші з моно-банку на два реквізити, тобто на два різних акаунти тобто платежі, акаунти поудаляли не зрозуміло но не стало. Хочу вернути своїх 400 гривень на яких мене обманули.

    Відповісти
    • 31.03.2023 в 18:38

      Доброго дня, Софія, нам дуже прикро, що ви потрапили на шахраїв. Вам треба зі свого номера подати заявку у мессенджер служби підтримки банку – Тиць. Вказати час, суму, та реквізити на які були відправлені платежі.

      Відповісти
    • 06.04.2023 в 00:26

      Доброї ночі!Як повернути частину грошей, якщо помилково відправила більше ніж потрібно?Потрібно було 200,а відправила 2000…чи є можливість повернути?

      Відповісти
      • 06.04.2023 в 00:34

        Доброї ночі, Яна, частково може повернути лише отримувач, якщо домовитесь з ним, він просто перешле вам решту на картку. Банк може відмінити транзакцію та повернути кошти (нажаль не завжди це можливо, особливо якщо потрапили на умілих шахраїв). Але завжди треба сповіщати про такі випадки: напишисть будь-ласка зі свого номера до чату-підтримки Монобанку, вказавши рахунок отримувача, дату, час та суму переказу. Співробітник створить заявку та буде сповіщати вас про статус просування справи з повернення коштів.

        Відповісти
  • 06.12.2023 в 00:06

    Вітаю. Таке питання як можна відключити підтвердження платежів. Наприклад я купую в інтернет магазині товар і в додатку просить протягнути полоску для підтвердження тразакції. Мені необхідно це відключити бо я купую на аукціонах де потрібна миттєва оплата. А підтвердження не дає мені змогу придбати те що я хочу.

    Відповісти
    • 06.12.2023 в 00:11

      Доброго дня, Андрій, вм потрібно увімкнути тумблер, що дозволить робити покупки онлайн без підтвердження. Зробити це можна у розділі “Налаштування безпеки” – тиць. Налаштування діють індивідуально для кожної з карток.

      Відповісти

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *