Додаток Монобанк не працює – причини і рішення

Якщо додаток Монобанк не працює, проблема може полягати в декількох причинах – збої в операційній системі, відсутність доступу до інтернету, програмні збої, відсутність у користувача актуальної версії мобільного додатку та ін.

Бажано не переводити гроші і не здійснювати інші платіжні операції під час збоїв в роботі програми.

Можливі причини збоїв в роботі Монобанк

не працює додаток монобанк

Існує кілька видів збоїв, які можуть провокувати помилки при роботі мобільного додатка від Монобанку. Найчастіше збої провокують неможливість запуску мобільного додатка, а також поява помилок при спробі здійснити переказ на ПриватБанк та інші банківські карти.

Логи несправностей: Updated

01.04.2024 – жарт не вдався, ніхто його не оцінив, а тепер серйозно. З 13:30 у додатку банку спостерігається серйозний збій. Робота опцій, переказів та оплат повністю заморожена. Вхід всім користувачам ускладнений. Пов’язано це з перебоями в роботі обладнання, проте дані перебувають у безпеці, переживати не варто, чекаємо коли техвідділ усуне всі помилки. Upd: на 17:30 – мобільний додаток працює, всі опції доступні.

26.07.2023 – з 17:00 вже всі користувачі відчули на собі серверний збій у роботі мобільного додатку банку (він почався трохи раніше, але пік падіння був саме в цей час). Ситуація така сама, що і в попередній раз – збій у роботі серверів. На цей раз фахівці техпідтримки впоралися за 40 хвилин (на відміну від 3 годин минулого разу). О 17:33 доступ клієнтів до застосунку було відновлено. Любимо і віримо в “котиків” з підтримки Моно 🙂

20.07.2023 –  з 15:35 глобальна проблема з серверами mono (на збереження даних та рахунків ніяк не вплинула), застосунок не працює у 95% клієнтів. У кого заходить у мобільний банкінг – спостерігаються сильні лаги та неможливість провести операції. Рекомендуємо утриматися від переказів та оплат за такої роботи додатка, до повного відновлення серверів. Служба підтримки Mono вже вирішує проблему – оновлення статусу готовності у нашому ТГ-каналі.

15.05.2023 – з 22:10 клієнти можуть спостерігати неполадки у роботі онлайн-банкінгу. Підтримка вже знає про помилки, що виникають при переказах та оплатах з картки. Роботи з усунення несправностей вже ведуться. Рекомендуємо почекати приблизно кілька годин (~ до 02:00, 16.05).

31.10.2022 – з 18:20 спостерігалися невеличкі збої у процесингу. Також при роботі з усунення проблеми, у клієнтів банку спостерігаються проблеми з доступністю додатку (проблема з входом до monobank). Розробники займаються усуненням, обіцяють завершити до 19:30. Радимо утриматися від активних фінансових операцій до цього часу.

10.10.2022 – разом із масованим ракетним обстрілом українських міст, служби рф, після полудня розпочали потужну DDoS-атаку на Monobank. Навантаження сягає 6 млн. пакетів на хвилину на вхід + трафік 11 Гбіт на хвилину. Це у 35 разів більше за штатні показники. Можуть спостерігатися “підвисання” застосунку та збільшений час обробки платежів та виписок. Надвечір активність хакерів буде повністю локалізована! Mono = сила!

16.09.2022 – практично всі клієнти могли помічати тривалу обробку грошових переказів та лаги під час роботи з фінансами у додатку. Це пов’язано з найсильнішою DDoS-атакою, яка тривала протягом дня (до 19:00). Усі транзакції пройшли, рахунки та дані користувачів у повній безпеці, заявляють розробники. Атаку хакерів рф повністю відбито.

01.07.2022 – з 14:30 до 20:00 користувачі можуть спостерігати проблему відображенням виписок за витратами у додатку, а також з відправкою квитанцій. Всі платежі проходять, просто не відображаються (проте рекомендуємо утриматися від великої кількості транзакцій). Відділ розробників займається цим питанням і незабаром проблему буде вирішено. Усі виписки за цей період буде відображено.

16.04.2022 – У період ~ з 22:00 і до 22:50 до програми неможливо було зайти. Більше того, всі клієнти мобільного банку були розлоговані зі своїх кабінетів. Причиною став глобальний технічний збій на серверах банку. Дані не були порушені, все в безпеці. Станом на 23:00 керівництво прозвітувало про успішне вирішення проблеми, робота програми вже доступна з 22:55. Потрібно здійснити вхід за номером телефону.

19.03.2022 – Процесингові потужності та бекенд переїжджають на Амазон, операційний день банку мігрує до дата-центру Львова. У клієнтів можуть спостерігатися тимчасові збої роботи мобільного додатка. Розробники обіцяють не зупиняти роботу Monobank на час переїзду та закінчити все у найкоротший термін. Ставтеся з розумінням.

14.01.2022 – Після “хакерських атак” на безліч урядових сайтів, включаючи сайт МТСБУ, спостерігаються збої в їх роботі. У зв’язку з цим оформлення електронних полісів ОСЦПВ у додатку Монобанк, а також відстеження дати закінчення, терміну дії – недоступне. Очікуваний термін усунення несправностей 7-30 днів від дати заяви.

10.12.2021 – У додатку monobank спостерігаються проблеми з працездатністю всіх сервісів. Техпідтримка обіцяє відновлення найближчим часом. 12:30 – всі проблеми усунуті, застосунок працює у звичайному режимі.

22.10.2021 – Неполадки з оплатою картами VISA. Проблема торкнулася тільки власників карт цієї платіжної системи. Неможливо було провести транзакції. Працездатність була відновлена на наступний день.

30.09.2021 – Короткостроковий збій при оплатах картами. У користувачів не проходили перекази і не відображалася історія платежів. Причиною було оновлення платіжної системи MasterCard, яке тривало кілька годин. Робота систем була доступна в цей же день.

12.07.2021 – Користувачі в додатку Монобанк могли спостерігати проблему – не відображалась історія операцій по карті (оплати, перекази, поповнення та ін.). Працездатність виписок була відновлена ​​оперативно, в цей же день, о 20:02. Всі операції по карті за період були відображені клієнтам, а нові відображаються миттєво.

Найчастіше програма не працює з наступних причин:

  1. Програмний збій. У разі виникнення клієнти стикаються з неможливістю проходження процедури авторизації. Коли ви набираєте пароль, або скануєте відбиток –  доступ до системи авторизація не провадиться. Усунути проблему самостійно користувач не може, потрібно очікування, поки збій буде ліквідовано фахівцями банку. При наявності проблеми з авторизацією небажано здійснювати перекази та інші банківські операції.
  2. Додаток не оновлюється. На деяких мобільних телефонах відсутня можливість встановити останній актуальний додаток від Монобанк. При цьому при спробі видалити додаток і встановити його знову користувачі стикалися з неможливістю інсталяції. У прес-службі банку радять користувачам, які зіткнулися зі збоями, звертатися за допомогою в службу підтримки Google Play, так як проблеми з доставкою додатку на певні пристрої виникають на їхньому боці.
  3. Збій в інструменті SDK Facebook. Інтеграція з додатком здійснюється для того, щоб швидко входити в обліковий запис, отримувати аналітичні дані, інтегруватися з рекламною платформою. У разі виникнення неполадки необхідно почекати фікса, який буде проведено розробниками протягом декількох годин.

монобанк не підтримує на вашому пристрої

Що робити, коли програма не підтримується

Іноді при спробі встановити мобільний додаток на смартфон, користувачі стикаються з помилкою «Монобанк не підтримує на вашому пристрої». Найчастіше вона з’являється на пристроях, які мають застарілу версію програмного забезпечення. Існує кілька способів обходу блокування:

  1. Активуйте ВПН на смартфоні перед скачуванням програми. Це допоможе в разі, якщо обмеження пов’язані з регіонами вашого місцезнаходження. Спосіб допоможе користувачам, які хочуть завантажити додаток Монобанку, перебуваючи за межами України.
  2. Для телефонів з рут-правами за допомогою програми Market Helper, яке підміняє реальну назву і модель вашого смартфона на популярний пристрій, який з великою ймовірністю підтримує додаток.
  3. Ручне редагування файлу build.prop з вписуванням іншого пристрою.

Небажано завантажувати та встановлювати додаток Монобанк зі сторонніх сайтів, з великою ймовірністю ви завантажте шкідливе ПЗ.

Консультант

92 комментариев для “Додаток Монобанк не працює – причини і рішення

  • 08.12.2021 в 11:31

    Доброго дня!
    Вже другий день не можу відкрити додаток Монобанк на айфоні.
    Видається інформація – помилка мобільного додатка.
    Як виправити дану ситуацію?

    Відповісти
    • 09.12.2021 в 11:30

      Людмило, рекомендуємо оновити програму в App store. Якщо ця операція не допоможе, або у вас остання версія програми – перевстановіть програму, на IOS це допомагає вирішити таку проблему. Історія та всі шаблони збережуться

      Відповісти
      • 08.08.2022 в 13:23

        Доброго дня. Така сама ситуація , попробував два варіанти , що ви описали , але не допомогло. Всерівно «Прмилка мобільного додатка» . Підкажете, що ще можна зробити?

        Відповісти
        • 08.08.2022 в 13:42

          Доброго дня, Василь, ваша ситуація “одинична” і наврядчи залежить від додатка Моно, а скоріше від пристрою і його прошивки. Радимо вам спробувати варіант: видалити оновлення застосунку Монобанк, а потом через ваш маркет додатків (Google Play/ Appstore/ AppGallery та інші) завантажити обнову вручну (просто знайти його у списку і натиснути оновити).

          Відповісти
          • 22.08.2022 в 11:03

            Коли заходу в моно банк,пише що робота у цій програмі не можлива,шо ви використовуєте проксі або анонимайзер,шо це значить??

          • 22.08.2022 в 11:12

            Доброго дня, Надія, це означає, що у вас на смартфоні активований VPN у налаштуваннях, або встановлений та активований сторонній софт по типу VPN. Продивіться пристрій на наявність зазначених программ та налаштувань, вимкніть їх та спробуйте зайти у Моно знову. Якщо ви використовуєте WI-FI підключення, напишіть провайдеру про використання некорректної технології проксі, що впливає на користувачів.

      • 04.02.2023 в 13:09

        Доброго дня, прийшла іменна карточка я її відсканувала, написала код і придумала пін-код, но після цього мені видає помилку. Що робити?

        Відповісти
        • 04.02.2023 в 13:13

          Радимо перевстановити додаток, так буде швидше у вашому випадку. Зауважимо, що при наступному вході, можливо, картку потрібно будет відсканувати знову.

          Відповісти
        • 20.07.2023 в 16:58

          видалив адже лагало і не грузило
          скачав знову і не можу зайти
          пише: помилка мобільного застосунку

          Відповісти
          • 20.07.2023 в 17:03

            Доброго дня, Андрій, не потрібно видаляти – це не дасть результату. Помилка серверів глобальна і у більшості клієнтів застосунок не працює, а у кого заходить, дуже виснуть операції. Служба підтримки банку вже вся у роботі, тому трошки треба почекати. Про статус робіт у нашому ТГ-каналі

      • 02.08.2023 в 16:57

        не можу зайти в програму пише: ми не можемо видати вам картку вже змінили сім карту перезапускали телефон нічого не допомагає

        Відповісти
    • 19.06.2022 в 18:18

      Доброго дня, не можу зайти в монобанк через вайфай, а через мобільний інтернет можу. При відкритті програми пише виключіть проксі чи впн, хоча він мене не включений

      Відповісти
      • 19.06.2022 в 19:11

        Андрій, скоріш за все ваш провайдер використовує відкриті протоколи VPN і скоріш за все з серверів РФ. Це потрібно вирішувати з їх техпідтримкою.

        Відповісти
    • 12.09.2023 в 11:18

      Привіт, я скачала додаток Моно банку і хотіла випустити свою карту. І додаток написав мені ми не можемо випустити карту для вас, тепер все заключила і я навіть заново завантажувала додаток але все 1 пише на весь екран ми не можемо випустити карту для вас. Що мені робити? Як це видалити? Я хочу вийти у систему зі своєю вже карткою, але додаток не дає

      Відповісти
  • 19.03.2022 в 17:35

    Добрий день я зробив покупку карткою в другій страні і тепер я не можу зайти до моно банку мені пише Помилка мобільного додатку. Що робити ? Допоможіть

    Відповісти
    • 19.03.2022 в 17:58

      Добрий день, Богдане, зараз розробники переносять потужності до більш захищенних міст (у Львів). Не переживайте, всі транзакції будуть оброблені, все буде відображатися у додатку. Треба трохи почекати

      Відповісти
    • 20.12.2023 в 22:37

      Купила картку моно, зареєструвалась, потрібно зробити селфі, і воно видає, «вас не видно, увімкніть світло»

      Відповісти
      • 20.12.2023 в 22:43

        Даша, радимо вам обрати добре освітлене місце и під час селфі виразно кліпнути очима. Це активує знімок і вас пропустить до наступних кроків реєстрації.

        Відповісти
  • 19.03.2022 в 18:54

    Добрий вечір!
    Не можу зайти до додатку монобанк з телефону.
    Ввожу правильний пін код. Отримую надпис”щось пішло не так”.
    Пропонує можливість “забули пін код?. Я його не забула і ввожу вірно.
    Що мені робити, щоб зайти до додатку і зробити необхідну оплату?

    Відповісти
    • 19.03.2022 в 19:16

      Ірина, не переживайте, розробники банку займаються переїздом на безпечні потужності Amazon. Усе це робиться у процесі роботи банкінгу. Збої можуть бути протягом кількох годин – потім робота буде нормалізована.

      Відповісти
  • 16.04.2022 в 22:15

    Доброго вечора, мене викинуло з додатку. Просить номер телефона, щоб прийшов код смс. Але пише щось пішло не так. Що за причина? Як виправити?

    Відповісти
    • 16.04.2022 в 23:06

      Доброго вечора, це була глобальна проблема з серверами банку, зараз усе працює – можете заходити. Адміністрація принесла щирі вибачення, за годину все полагодили

      Відповісти
      • 21.06.2023 в 11:01

        Доброго дня! під час реєстрування у додатку, мене просять ввести назву вулиці, а коли я вводжу будь-яку вулицю, пише, що нічого не знайдено

        Відповісти
        • 21.06.2023 в 11:10

          Доброго дня, Олеся, почніть вводити назву частково, якщо інтернет-з’єднання не дуже якісне – це допоможе, система встигне підтягнути назву. Якщо такий спосіб не допоможе, радимо перезавантажити пристрій та спробувати ще раз.

          Відповісти
  • 16.04.2022 в 22:18

    Доброго дня . Просить ввести номер і після цього пише що щось не так . Не можу зайти . Що це може бути ?

    Відповісти
    • 16.04.2022 в 23:08

      Максим, це у всіх така проблема була – відбувся збій у системі, але вже за годину все полагодили. Можете зайти, смс для логіну вже приходять

      Відповісти
  • 13.05.2022 в 11:25

    Доброго дня! Я третій день не можу відкрити додаток Монобанк на айфоні. Видається інформація – помилка мобільного додатка. Оновлював, видалив , загрузив по новосу, але не дає зайти і авторизуватись . Помилка мобільного додатку. Підскажіть, шо робити?

    Відповісти
    • 13.05.2022 в 12:27

      Доброго дня, Олександр, скоріш за все це є глобальним для деяких моделей Айфонів, у вашому випадку зверніться будь ласка до техпідтримки Моно 👈 Тиц сюди – щоб оператор зафіксував вашу заявку и передав тикет розробникам, та допоміг вам зайти у додаток.

      Відповісти
      • 06.07.2022 в 09:45

        Доброго дня !
        Не можу зайти у додаток. Просить номер телефону і після цього вибиває помилкуь

        Відповісти
        • 06.07.2022 в 10:09

          Доброго дня, Мар’яна, впевніться що номер є активним (подзвоніть з нього та на нього), також перевірте формат номеру, можливо ви автоматично щось не так вводите. Або цей номер використовувався на іншому пристрої і там додаток активний (проблема тимчасова, поки не скінчиться сесія – це до 1 доби). Додаток працює, тілки що перезайшли за номером – все робить справно.

          Відповісти
      • 17.01.2023 в 12:27

        Вже декілька днів додаток МОНО запускається абсолютно самостійно.

        Відповісти
        • 17.01.2023 в 12:30

          Доброго дня, Христя, скоріш за все причина у вашому гаджеті та його налаштуваннях. Перевірте дозволи які надані застосункам на вашому смартфоні. Також, радимо звернутись до фахівців сервіс-центру по гаджетах. Моно – захищений додаток, який не запускається просто так. Безпека вашого пристрою може бути під загрозою.

          Відповісти
  • 22.07.2022 в 22:27

    Доброго вечора. Не можу зайти в додоток монобанку, після того як вписую код який надіслали на номер телефону, вискакує « вхід у додаток неможливий»

    Відповісти
    • 23.07.2022 в 08:31

      Якщо заходите з iPhone то спочатку зайдіть в AppStore і з нього перейдіть у Монобанк (така проблема є на деяких моделях смартфонів Apple), також перевірте оновлення для программи.

      Відповісти
  • 03.08.2022 в 14:18

    Привіт. У мене проблема на етапі «Зробіть селфі». Вже другий день пише «Вас не видно. Включіть світло», але освітлення в кімнаті хороше (вже і фонариком світила:)) Не розумію в чому проблема.

    Відповісти
    • 03.08.2022 в 14:47

      Добрий день, Інно, а вам треба виставити камеру, щоб контури обличчя співпадали з рамкою на екрані та кліпнути очима 🙂 так так, читко кліпнути очима, тоді усе спрацює.

      Відповісти
      • 23.09.2022 в 12:49

        Не працює, не фотографує ніяк,

        Відповісти
        • 23.09.2022 в 13:00

          Доброго дня, Вадим, якщо ви хочете зробити селфі для реєстрації, або підтвердження входу, подивіться як це зробити правильно – https://monobankinfo.com.ua/uk/faq-uk/ (вам треба виразно кліпнути). Якщо у вас інша проблема – опишіть її більш детально будь-ласка.

          Відповісти
  • 08.08.2022 в 11:23

    Доброго дня, не можу зайти в додаток , написано – Помилка додатку. Видалила додаток, загрузила новий – та сама помилка

    Відповісти
  • 31.08.2022 в 11:21

    Доброго дня!
    При реєстрації, на етапі створення селфі додаток постійно повідомляє про погане освітлення не зважаючи на те, що я вже пробував навіть з надлишковим.
    Порада співставити рамку з обличчям і кліпнути нажаль також не допомогла.

    Відповісти
    • 31.08.2022 в 11:30

      Доброго дня, Павло, тоді радимо вам спробувати змінити локацію, якщо пробували вдома – вийдіть на вулицю и навпаки. Причина дійсно може бути в освітленні навколо.

      Відповісти
  • 05.09.2022 в 14:02

    Доброго дня!
    Не можу зайти в додаток вибиває помилка мобфльного додатку

    Відповісти
    • 05.09.2022 в 14:11

      Доброго дня, нещодавно вийшло оновлення, будь-ласка перевірте чи використовуєте ви останню версію. Також радимо відкрити додаток через AppStore.

      Відповісти
  • 31.10.2022 в 18:26

    Хочу увійти в додаток моно вводжу пароль а він не відкривається,

    Відповісти
    • 31.10.2022 в 18:35

      Доброго вечора, Максим, ми вже повідомили про причину у своему ТГ-каналі (https://t.me/mono_info/123). Через збій у роботі переказів і технічні роботи команди банку, можуть бути проблеми з доступністю. До 19:30 обіцяють всі роботи завершити. Не переживайте у Mono все під контролем.

      Відповісти
  • 02.11.2022 в 22:21

    Не працює додаток! Зареєструвалась, отримала анкету і все, пише копію відправлено на пошту! І більше нічого не вдається нажати

    Відповісти
  • 03.11.2022 в 12:13

    День добрий.
    Маю таке питання: не можу зайти в мобільну аплікацію Монобанк. Видає помилку “Помилка мобільного застосунку”. Як вирішити цю проблему? Дякую

    Відповісти
    • 03.11.2022 в 12:17

      Добрий день, Іван, вам потрібно оновити додаток в Google Play / App Store або іншому маркеті застосунків. Проблема була короткочасною, після чого було випущено оновлення.

      Відповісти
      • 04.11.2022 в 13:56

        Щойно завантажив з App Store додаток. Проблема залишилась

        Відповісти
  • 11.11.2022 в 13:07

    Добрий день, не можу зайти в додаток протягом 2х днів. Сканую відбиток або вводжу пін, додаток приймає як правильний, але не заходить, а просто висить в завантаженні. Пробувала перевстановити додаток та перезавантажити телефон – не допомогло. Підключення до мережі є. Що робити? Дякую.

    Відповісти
    • 11.11.2022 в 13:33

      Якщо у вас iPhone – пробуйте зайти у додаток через App Store, це допомагає у деяких моделях. Якщо нічого не подомагає – радимо звернутися у точку видачі – https://monobankinfo.com.ua/uk/category/viddilennya/, оператор зможе оглянути ваш пристрій та допомоти вирішити проблему.

      Відповісти
  • 17.11.2022 в 23:30

    Доброго вечора. Встановила додаток, прив‘язала номер телефону, сфотографувати усі необхідні сторінки паспорту. В окні з містом проживання я написала те, що було у паспорті (м. Донецьк), а не те, де я зараз фактично проживаю (м. Київ).
    Після цього відображається сторінка з написом «Вибачте, ми не можемо випустити картку для вас» і я нічого не можу з цим зробити: не змінити місце проживання, ні закрити цю сторінку, зовсім нічого!! Це так і повинно бути або це якась помилка?
    Встановлювала додаток на другий смартфон, коли прийшло смс з кодом, то знову з‘явилась ця сторінка і знову я нічого не можу зробити.

    Відповісти
    • 18.11.2022 в 06:56

      Надія, вам потрібно зв’язатися з менеджером банку (радимо через месенджер, ось контакти – https://monobankinfo.com.ua/uk/sluzhba-pidtrimki/). Фахівець змінить місто проживання і ви зможете продовжити реєстрацію. Нажаль, на тимчасово непідконтрольних Україні територіях, отримати картку українського банку неможна. Це одна з мір безпеки.

      Відповісти
      • 18.11.2022 в 17:34

        Щиро Дякую. Я не очікувала, що буде вирішення цієї проблеми і вже встигла змиритися з ситуацією. Дякую за допомогу!!! 🙂 Пробуватиму писати менеджеру в соцмережі.

        Відповісти
  • 21.11.2022 в 22:21

    Добрий вечір, з 15.11 не можу увійти в мобільний додаток монобанку, пише про відсутність інтернету. Однак інтернет з’єднання є, потужне хоч через Wi-Fi, хоч мобільний інтернет. Пробувала заходити в різних місцях, може, правда зв’ язок поганий, але результат однаковий. Підкажіть, будь ласка, як бути. Дякую.

    Відповісти
    • 21.11.2022 в 22:30

      Наталя, радимо вам перевстановити додаток (відалити його з телефону, та скачати і встановити по новій), при видаленні очистіть кеш програми, а після, перезавантажте пристрій. У більшості випадків це допомогає, а причиною є некорректне встановлення оновлень в ОС пристрою (це не страшно).

      Відповісти
  • 01.02.2023 в 12:24

    Не можу відкрити банку
    Пише що проблеми сталась помилка

    Відповісти
    • 01.02.2023 в 12:34

      Доброго дня, Ганна, сьогодні розробники додали функціоналу в дитячу версію додатку, тому у всіх можуть бути короткочасні несправності в роботі деяких функцій. Але, це впродовж дня буде вирішено. Вашу проблему можна вирішити, перейшовши до будь якої відкритої банки за посіланням (волонтерської, або банки друзів/ родичів), донатити не обов’язково, треба лише перейти туди. Потім зможете відкривати свої Банки у Моно.

      Відповісти
  • 04.02.2023 в 16:35

    доброго вечора. Після оновлення ПЗ телефона Андроїд 13 , 23 січня ,заглючив додаток монобанку . Вісить заставка shake to pay..Телефон перевірений в сервісі ,збоїв не має ,крім додатку монобанку Що можна зробити?

    Відповісти
    • 04.02.2023 в 16:43

      Доброго дня, оскільки ми не можемо побачити проблему вживу (якщо вона криється тільки у застосунку Моно), радимо вам підійти до найближчого пункту видачі карток Моно у вашому місті. Оператор точки допоможе вам розібратись з проблемою.

      Відповісти
    • 14.06.2023 в 17:41

      Доброго дня. Мені не відкривається в телефоні додаток монобанк і я не можу завершити реєстрацію, що мені робити?

      Відповісти
      • 14.06.2023 в 17:51

        Доброго дня, на iphone деяких моделей такий глюк буває, потрідбно зайти у застосунок через аппстор (тільки 1 раз, далі додаток буде працювати з ярлика на робочому столі).

        Відповісти
  • 14.03.2023 в 09:51

    Не можу поповнити інтернет, пише ” Помилка мобільного застосунку. Вибачте під час роботи сервісу сталася помилка. Будь ласка спробуйте пізніше.” Хоча на карту перекидує

    Відповісти
  • 04.06.2023 в 09:17

    Намагаюсь зареєструватись через додаток вже місяць, але в додатку пишеться «ми перевіряємо ваші данні, це займе не більше 15 хвилин» і так вже місяць! Я додаток разів 5 видаляла і завантажувала, але всеодно при вході пишеться теж саме
    Що робити?

    Відповісти
  • 20.07.2023 в 15:50

    доброго дня. додаток монобанк пише помилка мобільного застосунку, щось пішло не так… ніякі операції не проводила. зайшла подивитись номер картки. завантажила по новой додаток, нічого не змінилося! що робити!?

    Відповісти
    • 20.07.2023 в 15:55

      Доброго дня, нічого робити не потрібно – це глобальна проблема по Україні, а не тільки у вас. Треба трошки почекати, спеціалісти вже працюють над вирішенням проблеми.

      Відповісти
  • 20.07.2023 в 16:02

    Добрий день
    Зараз питаюся зайти в застосунок, після обнови пише що помилка
    Завантажив на другому телефоні – теж плмилка

    Відповісти
    • 20.07.2023 в 16:08

      Доброго дня, проблема глобальна, тому у 95% не працює застосунок взагалі, а де працює, він довго обробляє дані. Чекаємо на відновлення, підтрика дуже старається якнайшвидше це зробити.

      Відповісти
  • 20.07.2023 в 16:54

    доброго дня пробую зайти в додаток пише що Помилка мобільного застосунку як вирішити проблему

    Відповісти
    • 20.07.2023 в 17:01

      Зараз існує глобальна проблема з серверами, але вже скоро все будет вирішено. Відділ техпідтримки процює на повну 🙂 потрібно трошки почекати.

      Відповісти
    • 26.07.2023 в 16:59

      доброго дня. додаток монобанк пише “помилка мобільного застосунку, щось пішло не так…” зайшла перевірити зарахування коштів, що кинули на картку через термінал Сіті24. Зайшли чи ні тепер невідомо. півгодини тому все було нормально.

      Відповісти
      • 26.07.2023 в 17:33

        Доброго дня, Марина, вибачте, але проблема була глобальною. Відбувся збій у роботі серверного обладнання, тому зайти у додаток не було можливості. Проблема вже ліквідована, справились за 40 хвилин. Всі операції по зарахуванню коштів пройдуть, але відобразяться трохи пізніше (треба трохи часу на обробку великої кількості операцій). Про всяк випадок зберігайте чек, якщо робили повнення через термінал.

        Відповісти
  • 25.07.2023 в 14:34

    не працює додаток на телефоні

    Відповісти
  • 26.07.2023 в 16:59

    Зараз монобанк також не працює? оплачував через гугл пей, тепер заходжу в застосунок і просто висить лого і далі нічого не відбувається

    Відповісти
    • 26.07.2023 в 17:33

      Олег, так, знову відбувся збій серверів, тому у застосунок зайти не вдавалось , а всі операції були відстрочені. Станом на зараз, все відновлено, але ще трохи може підвисати під час платежів та переказів.

      Відповісти
  • 26.08.2023 в 14:58

    Доброго дня.
    Кожного разу як намагаюсь вислати гроші на донати, транзакція не проходить – в кінці вибиває «непередбачувана помилка». Довгий час все було добре, але вже місяці два не можу ніяких грошей нікому вислати.
    В мене картка не українська, але з моїм банком транзакції проходять без проблем.

    Відповісти
        • 06.09.2023 в 18:41

          Доброго дня, це питання не до Моно, а до Apple Pay мабуть. Ми можемо порадити перевірити оновлення застосунків та прошивки на смартфоні загалом, причина може бути у застарілих версіях.

          Відповісти
  • 31.08.2023 в 12:08

    я неможу вийти неможливо створити картку для вас я видаляв вимикав телефон, всеодно

    Відповісти
  • 09.09.2023 в 09:25

    Доброго дня. Недавно став клієнтом монобанку. Зареєстрував карту в мобільному застосунку, зробив декілька покупок, вирішив замовити фізичну пластикову картку. Замовив, прийшла відразу ж на наступний день. Прийняв її на НП, подивився на неї тільки вже вдома, і виявилося, що номер фізичної карти не співпадає з віртуальною картою. Не побачив в цьому великої проблеми і подумав що так і треба. Відсканував карту, як і просилось в повідомленнях Монобанку, номер змінився. Все б нічого, але через дня три, мені знову прийшла карта на НП. Тут вже здивувався, прийшов на НП, там ж її і перевірив. Як виявилося, на ній був як раз вже мій старий номер карти, ім’я і фамілія, і аватар, який я запросив. Прийшов додому, намагаюся сканувати — і все, вже другий день пише “Помилка додатку”. Хтось знає яким чином це треба вирішувати? Буду вдячний за будь-яку відповідь.

    Відповісти
  • 18.09.2023 в 14:11

    Доброго дня,чому як захлдиш в додаток вибиває пошук по геопозиції поряд людей. Це відбувається кожну секунду. Відміняю і через секунду знову шукає. Не дає можливості щось зробити у додатку.

    Відповісти
    • 18.09.2023 в 14:25

      Катерина, таке буває у деяких моделях смарфонів, пов’язано з несправністю гіро-датчика. Радимо у налаштуваннях смартфона забрати дозволи на місцезнаходження та доступ до контактів для застосунку monobank. Це вирішує дану проблему.

      Відповісти
  • 10.12.2023 в 20:46

    Добрий день, у мене така проблема: я півтори роки тому хотіла зареєструватися у моно банку. Мені сказали почекати 15 хвилин для перевірки документів і ще досі коли заходжу в додаток, пише що перевіряє данні. Що робити?

    Відповісти
    • 10.12.2023 в 20:52

      Доброго дня, Анастасія, видаліть додаток з вашого пристрою і встановіть нову версію з маркету застосунків – це має допомогти, зважаючи на строк неактивності застосунку. Якщо виникнуть проблеми, звертайтесь до підтримки (контакти).

      Відповісти
  • 22.01.2024 в 12:12

    Не відкривається додаток “монобанк” в телефоні Xiaomi Redmi Note 5 .monobank-версія1.46.5

    Відповісти

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *