Додаток Монобанк не працює – причини і рішення

Якщо додаток Монобанк не працює, проблема може полягати в декількох причинах – збої в операційній системі, відсутність доступу до інтернету, програмні збої, відсутність у користувача актуальної версії мобільного додатку та ін.

Бажано не переводити гроші і не здійснювати інші платіжні операції під час збоїв в роботі програми.

Можливі причини збоїв в роботі Монобанк

не працює додаток монобанк

Існує кілька видів збоїв, які можуть провокувати помилки при роботі мобільного додатка від Монобанку. Найчастіше збої провокують неможливість запуску мобільного додатка, а також поява помилок при спробі здійснити переказ на ПриватБанк та інші банківські карти.

Логи несправностей: Updated

16.04.2022 – У період ~ з 22:00 і до 22:50 до програми неможливо було зайти. Більше того, всі клієнти мобільного банку були розлоговані зі своїх кабінетів. Причиною став глобальний технічний збій на серверах банку. Дані не були порушені, все в безпеці. Станом на 23:00 керівництво прозвітувало про успішне вирішення проблеми, робота програми вже доступна з 22:55. Потрібно здійснити вхід за номером телефону.

19.03.2022 – Процесингові потужності та бекенд переїжджають на Амазон, операційний день банку мігрує до дата-центру Львова. У клієнтів можуть спостерігатися тимчасові збої роботи мобільного додатка. Розробники обіцяють не зупиняти роботу Monobank на час переїзду та закінчити все у найкоротший термін. Ставтеся з розумінням.

14.01.2022 – Після “хакерських атак” на безліч урядових сайтів, включаючи сайт МТСБУ, спостерігаються збої в їх роботі. У зв’язку з цим оформлення електронних полісів ОСЦПВ у додатку Монобанк, а також відстеження дати закінчення, терміну дії – недоступне. Очікуваний термін усунення несправностей 7-30 днів від дати заяви.

10.12.2021 – У додатку monobank спостерігаються проблеми з працездатністю всіх сервісів. Техпідтримка обіцяє відновлення найближчим часом. 12:30 – всі проблеми усунуті, застосунок працює у звичайному режимі.

22.10.2021 – Неполадки з оплатою картами VISA. Проблема торкнулася тільки власників карт цієї платіжної системи. Неможливо було провести транзакції. Працездатність була відновлена на наступний день.

30.09.2021 – Короткостроковий збій при оплатах картами. У користувачів не проходили перекази і не відображалася історія платежів. Причиною було оновлення платіжної системи MasterCard, яке тривало кілька годин. Робота систем була доступна в цей же день.

12.07.2021 – Користувачі в додатку Монобанк могли спостерігати проблему – не відображалась історія операцій по карті (оплати, перекази, поповнення та ін.). Працездатність виписок була відновлена ​​оперативно, в цей же день, о 20:02. Всі операції по карті за період були відображені клієнтам, а нові відображаються миттєво.

Найчастіше програма не працює з наступних причин:

  1. Програмний збій. У разі виникнення клієнти стикаються з неможливістю проходження процедури авторизації. Коли ви набираєте пароль, або скануєте відбиток –  доступ до системи авторизація не провадиться. Усунути проблему самостійно користувач не може, потрібно очікування, поки збій буде ліквідовано фахівцями банку. При наявності проблеми з авторизацією небажано здійснювати перекази та інші банківські операції.
  2. Додаток не оновлюється. На деяких мобільних телефонах відсутня можливість встановити останній актуальний додаток від Монобанк. При цьому при спробі видалити додаток і встановити його знову користувачі стикалися з неможливістю інсталяції. У прес-службі банку радять користувачам, які зіткнулися зі збоями, звертатися за допомогою в службу підтримки Google Play, так як проблеми з доставкою додатку на певні пристрої виникають на їхньому боці.
  3. Збій в інструменті SDK Facebook. Інтеграція з додатком здійснюється для того, щоб швидко входити в обліковий запис, отримувати аналітичні дані, інтегруватися з рекламною платформою. У разі виникнення неполадки необхідно почекати фікса, який буде проведено розробниками протягом декількох годин.

монобанк не підтримує на вашому пристрої

Що робити, коли програма не підтримується

Іноді при спробі встановити мобільний додаток на смартфон, користувачі стикаються з помилкою «Монобанк не підтримує на вашому пристрої». Найчастіше вона з’являється на пристроях, які мають застарілу версію програмного забезпечення. Існує кілька способів обходу блокування:

  1. Активуйте ВПН на смартфоні перед скачуванням програми. Це допоможе в разі, якщо обмеження пов’язані з регіонами вашого місцезнаходження. Спосіб допоможе користувачам, які хочуть завантажити додаток Монобанку, перебуваючи за межами України.
  2. Для телефонів з рут-правами за допомогою програми Market Helper, яке підміняє реальну назву і модель вашого смартфона на популярний пристрій, який з великою ймовірністю підтримує додаток.
  3. Ручне редагування файлу build.prop з вписуванням іншого пристрою.

Небажано завантажувати та встановлювати додаток Монобанк зі сторонніх сайтів, з великою ймовірністю ви завантажте шкідливе ПЗ.

Консультант

12 комментариев для “Додаток Монобанк не працює – причини і рішення

  • 08.12.2021 в 11:31

    Доброго дня!
    Вже другий день не можу відкрити додаток Монобанк на айфоні.
    Видається інформація – помилка мобільного додатка.
    Як виправити дану ситуацію?

    Відповісти
    • 09.12.2021 в 11:30

      Людмило, рекомендуємо оновити програму в App store. Якщо ця операція не допоможе, або у вас остання версія програми – перевстановіть програму, на IOS це допомагає вирішити таку проблему. Історія та всі шаблони збережуться

      Відповісти
  • 19.03.2022 в 17:35

    Добрий день я зробив покупку карткою в другій страні і тепер я не можу зайти до моно банку мені пише Помилка мобільного додатку. Що робити ? Допоможіть

    Відповісти
    • 19.03.2022 в 17:58

      Добрий день, Богдане, зараз розробники переносять потужності до більш захищенних міст (у Львів). Не переживайте, всі транзакції будуть оброблені, все буде відображатися у додатку. Треба трохи почекати

      Відповісти
  • 19.03.2022 в 18:54

    Добрий вечір!
    Не можу зайти до додатку монобанк з телефону.
    Ввожу правильний пін код. Отримую надпис”щось пішло не так”.
    Пропонує можливість “забули пін код?. Я його не забула і ввожу вірно.
    Що мені робити, щоб зайти до додатку і зробити необхідну оплату?

    Відповісти
    • 19.03.2022 в 19:16

      Ірина, не переживайте, розробники банку займаються переїздом на безпечні потужності Amazon. Усе це робиться у процесі роботи банкінгу. Збої можуть бути протягом кількох годин – потім робота буде нормалізована.

      Відповісти
  • 16.04.2022 в 22:15

    Доброго вечора, мене викинуло з додатку. Просить номер телефона, щоб прийшов код смс. Але пише щось пішло не так. Що за причина? Як виправити?

    Відповісти
    • 16.04.2022 в 23:06

      Доброго вечора, це була глобальна проблема з серверами банку, зараз усе працює – можете заходити. Адміністрація принесла щирі вибачення, за годину все полагодили

      Відповісти
  • 16.04.2022 в 22:18

    Доброго дня . Просить ввести номер і після цього пише що щось не так . Не можу зайти . Що це може бути ?

    Відповісти
    • 16.04.2022 в 23:08

      Максим, це у всіх така проблема була – відбувся збій у системі, але вже за годину все полагодили. Можете зайти, смс для логіну вже приходять

      Відповісти
  • 13.05.2022 в 11:25

    Доброго дня! Я третій день не можу відкрити додаток Монобанк на айфоні. Видається інформація – помилка мобільного додатка. Оновлював, видалив , загрузив по новосу, але не дає зайти і авторизуватись . Помилка мобільного додатку. Підскажіть, шо робити?

    Відповісти
    • 13.05.2022 в 12:27

      Доброго дня, Олександр, скоріш за все це є глобальним для деяких моделей Айфонів, у вашому випадку зверніться будь ласка до техпідтримки Моно 👈 Тиц сюди – щоб оператор зафіксував вашу заявку и передав тикет розробникам, та допоміг вам зайти у додаток.

      Відповісти

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *