Додаток Монобанк не працює – причини і рішення
Якщо додаток Монобанк не працює, проблема може полягати в декількох причинах – збої в операційній системі, відсутність доступу до інтернету, програмні збої, відсутність у користувача актуальної версії мобільного додатку та ін.
Бажано не переводити гроші і не здійснювати інші платіжні операції під час збоїв в роботі програми.
Можливі причини збоїв в роботі Монобанк
Існує кілька видів збоїв, які можуть провокувати помилки при роботі мобільного додатка від Монобанку. Найчастіше збої провокують неможливість запуску мобільного додатка, а також поява помилок при спробі здійснити переказ на ПриватБанк та інші банківські карти.
Логи несправностей: Updated
16.04.2022 – У період ~ з 22:00 і до 22:50 до програми неможливо було зайти. Більше того, всі клієнти мобільного банку були розлоговані зі своїх кабінетів. Причиною став глобальний технічний збій на серверах банку. Дані не були порушені, все в безпеці. Станом на 23:00 керівництво прозвітувало про успішне вирішення проблеми, робота програми вже доступна з 22:55. Потрібно здійснити вхід за номером телефону.
19.03.2022 – Процесингові потужності та бекенд переїжджають на Амазон, операційний день банку мігрує до дата-центру Львова. У клієнтів можуть спостерігатися тимчасові збої роботи мобільного додатка. Розробники обіцяють не зупиняти роботу Monobank на час переїзду та закінчити все у найкоротший термін. Ставтеся з розумінням.
14.01.2022 – Після “хакерських атак” на безліч урядових сайтів, включаючи сайт МТСБУ, спостерігаються збої в їх роботі. У зв’язку з цим оформлення електронних полісів ОСЦПВ у додатку Монобанк, а також відстеження дати закінчення, терміну дії – недоступне. Очікуваний термін усунення несправностей 7-30 днів від дати заяви.
10.12.2021 – У додатку monobank спостерігаються проблеми з працездатністю всіх сервісів. Техпідтримка обіцяє відновлення найближчим часом. 12:30 – всі проблеми усунуті, застосунок працює у звичайному режимі.
22.10.2021 – Неполадки з оплатою картами VISA. Проблема торкнулася тільки власників карт цієї платіжної системи. Неможливо було провести транзакції. Працездатність була відновлена на наступний день.
30.09.2021 – Короткостроковий збій при оплатах картами. У користувачів не проходили перекази і не відображалася історія платежів. Причиною було оновлення платіжної системи MasterCard, яке тривало кілька годин. Робота систем була доступна в цей же день.
12.07.2021 – Користувачі в додатку Монобанк могли спостерігати проблему – не відображалась історія операцій по карті (оплати, перекази, поповнення та ін.). Працездатність виписок була відновлена оперативно, в цей же день, о 20:02. Всі операції по карті за період були відображені клієнтам, а нові відображаються миттєво.
Найчастіше програма не працює з наступних причин:
- Програмний збій. У разі виникнення клієнти стикаються з неможливістю проходження процедури авторизації. Коли ви набираєте пароль, або скануєте відбиток – доступ до системи авторизація не провадиться. Усунути проблему самостійно користувач не може, потрібно очікування, поки збій буде ліквідовано фахівцями банку. При наявності проблеми з авторизацією небажано здійснювати перекази та інші банківські операції.
- Додаток не оновлюється. На деяких мобільних телефонах відсутня можливість встановити останній актуальний додаток від Монобанк. При цьому при спробі видалити додаток і встановити його знову користувачі стикалися з неможливістю інсталяції. У прес-службі банку радять користувачам, які зіткнулися зі збоями, звертатися за допомогою в службу підтримки Google Play, так як проблеми з доставкою додатку на певні пристрої виникають на їхньому боці.
- Збій в інструменті SDK Facebook. Інтеграція з додатком здійснюється для того, щоб швидко входити в обліковий запис, отримувати аналітичні дані, інтегруватися з рекламною платформою. У разі виникнення неполадки необхідно почекати фікса, який буде проведено розробниками протягом декількох годин.
Що робити, коли програма не підтримується
Іноді при спробі встановити мобільний додаток на смартфон, користувачі стикаються з помилкою «Монобанк не підтримує на вашому пристрої». Найчастіше вона з’являється на пристроях, які мають застарілу версію програмного забезпечення. Існує кілька способів обходу блокування:
- Активуйте ВПН на смартфоні перед скачуванням програми. Це допоможе в разі, якщо обмеження пов’язані з регіонами вашого місцезнаходження. Спосіб допоможе користувачам, які хочуть завантажити додаток Монобанку, перебуваючи за межами України.
- Для телефонів з рут-правами за допомогою програми Market Helper, яке підміняє реальну назву і модель вашого смартфона на популярний пристрій, який з великою ймовірністю підтримує додаток.
- Ручне редагування файлу build.prop з вписуванням іншого пристрою.
Небажано завантажувати та встановлювати додаток Монобанк зі сторонніх сайтів, з великою ймовірністю ви завантажте шкідливе ПЗ.
Доброго дня!
Вже другий день не можу відкрити додаток Монобанк на айфоні.
Видається інформація – помилка мобільного додатка.
Як виправити дану ситуацію?
Людмило, рекомендуємо оновити програму в App store. Якщо ця операція не допоможе, або у вас остання версія програми – перевстановіть програму, на IOS це допомагає вирішити таку проблему. Історія та всі шаблони збережуться
Добрий день я зробив покупку карткою в другій страні і тепер я не можу зайти до моно банку мені пише Помилка мобільного додатку. Що робити ? Допоможіть
Добрий день, Богдане, зараз розробники переносять потужності до більш захищенних міст (у Львів). Не переживайте, всі транзакції будуть оброблені, все буде відображатися у додатку. Треба трохи почекати
Добрий вечір!
Не можу зайти до додатку монобанк з телефону.
Ввожу правильний пін код. Отримую надпис”щось пішло не так”.
Пропонує можливість “забули пін код?. Я його не забула і ввожу вірно.
Що мені робити, щоб зайти до додатку і зробити необхідну оплату?
Ірина, не переживайте, розробники банку займаються переїздом на безпечні потужності Amazon. Усе це робиться у процесі роботи банкінгу. Збої можуть бути протягом кількох годин – потім робота буде нормалізована.
Доброго вечора, мене викинуло з додатку. Просить номер телефона, щоб прийшов код смс. Але пише щось пішло не так. Що за причина? Як виправити?
Доброго вечора, це була глобальна проблема з серверами банку, зараз усе працює – можете заходити. Адміністрація принесла щирі вибачення, за годину все полагодили
Доброго дня . Просить ввести номер і після цього пише що щось не так . Не можу зайти . Що це може бути ?
Максим, це у всіх така проблема була – відбувся збій у системі, але вже за годину все полагодили. Можете зайти, смс для логіну вже приходять
Доброго дня! Я третій день не можу відкрити додаток Монобанк на айфоні. Видається інформація – помилка мобільного додатка. Оновлював, видалив , загрузив по новосу, але не дає зайти і авторизуватись . Помилка мобільного додатку. Підскажіть, шо робити?
Доброго дня, Олександр, скоріш за все це є глобальним для деяких моделей Айфонів, у вашому випадку зверніться будь ласка до техпідтримки Моно 👈 Тиц сюди – щоб оператор зафіксував вашу заявку и передав тикет розробникам, та допоміг вам зайти у додаток.