Зайти в додаток Монобанк з іншого телефону
У процесі реєстрації в додатку Monobank клієнт вказує контактний номер телефону, який в наслідок буде використовуватися для отримання важливої інформації і авторизації в системі. У зв’язку з цим власники карт часто задають питання – чи можливий вхід в додаток Монобанк з іншого телефону?
Як зайти в Монобанк з іншого телефону
Для цього буде потрібно прив’язати до пластикової чи віртуальної карти Монобанк інший номер телефону, зробити це можна наступними способами:
- звернутися в службу підтримки Монобанк;
- відправити відповідний запит в онлайн-підтримку через офіційні месенджери Viber, Telegram в соціальній мережі FaceBook;
- відвідати будь-яке відділення Universal Bank, де представник банку допоможе змінити персональні дані, вказані при реєстрації.
Чи можливо відкрити Монобанк на двох телефонах?
Увійти в Монобанк відразу на 2 телефонах неможливо. Це вимушений захід безпеки.
Єдине рішення – відкрити онлайн-банкінг на комп’ютері, попередньо підключивши до нього телефон. Ще один спосіб – використовувати емулятор смартфона, встановивши його на комп’ютер.
Доброго вечера,я видалила випадково додаток монобанк зі свого телефону,як закачати його назад собі в телефон?
Доброго вечора, Руслана, ви можете перейти за посиланням та натиснути кнопку “Завантажити” ось тут – https://monobankinfo.com.ua/uk/dodatok/. Додаток буде завантажено з офіційного майданчика для застосунків.
Доброго дня!
Після введення смс-коду програма монобанку пише, що я намагаюсь увійти з пристрою, який заблокували до цього.
Як розблокувати?
Дякую!!!
Доброго дня. Змінила гаджет. Видалила додаток на старому телефоні. Не вдається зайти в додаток. Мене перекидає на реєстрацію нової картки.
Доброго дня. Випадково заблокувала пристрій, як розблокувати?
Зверніться у чат, або за номером телефону гарячої лінії банку (ось всі контакти). Після ідентифікації вас, як клінета банку, спеціаліст розблокує мобільний банкінг
Намагаюсь відновити дію на новому телефоні і хочу зайти через моно. В моно говорить, що має пройти підтвердження пристрою. Як це можна зробити?
Доброго дня, на ваш E-mail при реєстрації було надіслано лист від банку с гіперпосиланням на підтвердження входу на новому пристрої, перевірте пошту. Якщо у вас налаштовані фільтри, перевірте розділ “Спам”.
В мене тимчпсово інший номер тел як мені увійти в додаток чи можна це зробит в онлайн режимі?
Доброго ранку, якщо ви не встигли самостійно змінити номер в додатку, це можна зробити через службу підтримки – https://monobankinfo.com.ua/uk/sluzhba-pidtrimki/. Пройдете ідентифікацію та зможете заходити в застосунок з вашим новим номером.
Добрий день,
У додатку монобанк мені вибило, що мені треба авторизуватись, отже вказати номер телефону. Я користувалась іншою сім картою, бо перебуваю в іншій країні. Щойно поміняла на українську сім карту і мій телефон чомусь її не розпізнає.
Порадьте будь ласка, чи є якийсь інший спосіб, щоб авторизуватись в додаток монобанк?
Добрый день, Роксолана, ваша ситуація скоріш за все пов’язана з тим, що симка не обслуговується належнім чином, або відсутній підключений тариф. Це можна вирішити зв’язавшись з підримкою вашого мобільного оператора.
Також, є варіант заміни номера (на закордонний), якщо ви не можете зайти в додаток, можна попрохати спеціаліста підримки в чаті а бо за номером – https://monobankinfo.com.ua/uk/sluzhba-pidtrimki/. Якщо можете зайти в додаток, то інструкція по зміні номера за посиланням.
Добрий день! Підскажіть будь ласка, у мене 2-3 роки тому був аккаунт монобанку але я ним не користувався й не що давно в мене з’явився новий пристрій, номер телефону не змінився. Так ось в чому справа я не пам’ятаю свого пін кода так коли я натискаю “Забули ПІН-код?” то після цього мені пише що “Ви намагаєтеся змінити ПІН-код з недовіреного пристрою” й ось що я хотів запитати. Мені потрібно йти до Universal Bank щоб вони мені змінили персональні дані?
Доброго дня, Арсен, вам потрібно підтвердити новий пристрій, для цього на ваш E-mail (який ви вказували при реєстрації) було відправлено лист з лінком на підтвердження вашого нового пристрою. Якщо немає змоги зайти на пошту, зверніться до контакт центру (контакти КЦ – https://monobankinfo.com.ua/uk/sluzhba-pidtrimki/). Співробітник допоможе вам у віддаленному режимі.
Доброго дня. Чи можна привязати катрку монобанку до польського номера телефону
Ірино, можна. Як самостійно змінити номер дивіться тут – https://monobankinfo.com.ua/uk/faq-uk/. Якщо виникнуть питання, ми завжди раді допомогти.
Доброго дня.Що мені робити.Я випатково видалив монобанк і як мені заєструватись щоб користуватись далі?
Доброго дня, Артур, вам потрібно завантажити додаток на свій смартфон (знову), а потім простой зайти під своїм логіном та паролем. Логін – це ваш номер телефону на якому активований Моно, а пароль – це ваш ваш пін картки.
Доброго дня. Скажіть, будь ласка, як можна відкрити рахунок в Моно банку будучи фізично за кордоном? Я не є авторизованим в Дії, тому не можу використати її для реєстрації в додатку Моно.
Прошу вашої допомоги.
Дякую!
Доброго дня, Валентин, вам не обов’язково мати застосунок Дію для реєстрації, можна пройти реєстрацію відсканувавши документи (паспорт, ІПН) через додаток Моно під час реєстрації. Це дуже простой і можна зробити у будь-якій точці світу 🙂 Віртуальна картка буде відткрита одразу, а пластик можна замовити через службу підтримки у будь-яку цівілізовану країну.
в мне вилітає додаток монобанку з помилкою, я не можу зайти , що робити?
Очистіть пам’ять телефону, скоріш за все проблема саме в цьому. Також, радимо оновити додаток до останьої версії у макету застосунків.
Доброго дня. Скажіть, будь ласка, чи можна завантажити на один мобільний телефон два додатки монобанка різних людей?
Доброго дня, Наталя, теоретично – це неможливо. Практичні способи існують, але це може розцінюватись як шахрайство, тому ми не радимо способи і варіанти як це зробити. Та і навіщо, у mono є чудова опція “Контроль картки для 3-ї особи” – monobankinfo.com.ua/uk/optsiia-kontroliu-litnikh-korystuvachiv-u-monobanku.
Доброго вечора. Скажіть будь ласка чи можна підключити німецький номер до діючого додатку на українському номері (номер втрачений)
Доброго вечора, Інна, так, це можна зробити самостійно, деталько у розділі – FAQ. Якщо немає доступу у додаток, можна пройти ідентифікацію та змінити номер телефону через оператора служби підтримки – ось контакти.
Доброго дня, хочу зайди в дію через монобанк, але пише що авторизація буде доступна лише після підтвердження пристрою, як його підтвердити?
Доброго дня, підтвердити пристрій можна кликнувши на посилання у листі від банку, яке було надіслоно вам на E-mail вказаний при реєстрації.
Доброго дня, як змінити номер мобільного телефону за яким закріплена карта? Той телефон загублений
Якщо ви не маєте доступу до сторого номера, до якого прив’язано застосунок Моно, змінити його допоможе оператор підтримки, щоб зв’язатись з ним використайте один із запропонованих способів – https://monobankinfo.com.ua/uk/sluzhba-pidtrimki/