Зайти в додаток Монобанк з іншого телефону

У процесі реєстрації в додатку Monobank клієнт вказує контактний номер телефону, який в наслідок буде використовуватися для отримання важливої інформації і авторизації в системі. У зв’язку з цим власники карт часто задають питання – чи можливий вхід в додаток Монобанк з іншого телефону?

Як зайти в Монобанк з іншого телефону

Для цього буде потрібно прив’язати до пластикової чи віртуальної карти Монобанк інший номер телефону, зробити це можна наступними способами:

  • звернутися в службу підтримки Монобанк;
  • відправити відповідний запит в онлайн-підтримку через офіційні месенджери Viber, Telegram в соціальній мережі FaceBook;
  • відвідати будь-яке відділення Universal Bank, де представник банку допоможе змінити персональні дані, вказані при реєстрації.

монобанк на двох телефонах

Чи можливо відкрити Монобанк на двох телефонах?

Увійти в Монобанк відразу на 2 телефонах неможливо. Це вимушений захід безпеки.

Єдине рішення – відкрити онлайн-банкінг на комп’ютері, попередньо підключивши до нього телефон. Ще один спосіб – використовувати емулятор смартфона, встановивши його на комп’ютер.

Консультант

30 комментариев для “Зайти в додаток Монобанк з іншого телефону

  • 13.06.2022 в 21:23

    Доброго вечера,я видалила випадково додаток монобанк зі свого телефону,як закачати його назад собі в телефон?

    Відповісти
    • 13.06.2022 в 21:56

      Доброго вечора, Руслана, ви можете перейти за посиланням та натиснути кнопку “Завантажити” ось тут – https://monobankinfo.com.ua/uk/dodatok/. Додаток буде завантажено з офіційного майданчика для застосунків.

      Відповісти
  • 22.06.2022 в 12:39

    Доброго дня!
    Після введення смс-коду програма монобанку пише, що я намагаюсь увійти з пристрою, який заблокували до цього.
    Як розблокувати?
    Дякую!!!

    Відповісти
    • 06.10.2022 в 21:43

      Доброго дня. Змінила гаджет. Видалила додаток на старому телефоні. Не вдається зайти в додаток. Мене перекидає на реєстрацію нової картки.

      Відповісти
    • 04.05.2023 в 17:11

      Доброго дня. Випадково заблокувала пристрій, як розблокувати?

      Відповісти
      • 04.05.2023 в 17:22

        Зверніться у чат, або за номером телефону гарячої лінії банку (ось всі контакти). Після ідентифікації вас, як клінета банку, спеціаліст розблокує мобільний банкінг

        Відповісти
  • 10.08.2022 в 18:16

    Намагаюсь відновити дію на новому телефоні і хочу зайти через моно. В моно говорить, що має пройти підтвердження пристрою. Як це можна зробити?

    Відповісти
    • 10.08.2022 в 19:01

      Доброго дня, на ваш E-mail при реєстрації було надіслано лист від банку с гіперпосиланням на підтвердження входу на новому пристрої, перевірте пошту. Якщо у вас налаштовані фільтри, перевірте розділ “Спам”.

      Відповісти
      • 14.08.2022 в 00:44

        В мене тимчпсово інший номер тел як мені увійти в додаток чи можна це зробит в онлайн режимі?

        Відповісти
        • 14.08.2022 в 08:22

          Доброго ранку, якщо ви не встигли самостійно змінити номер в додатку, це можна зробити через службу підтримки – https://monobankinfo.com.ua/uk/sluzhba-pidtrimki/. Пройдете ідентифікацію та зможете заходити в застосунок з вашим новим номером.

          Відповісти
  • 28.12.2022 в 01:59

    Добрий день,
    У додатку монобанк мені вибило, що мені треба авторизуватись, отже вказати номер телефону. Я користувалась іншою сім картою, бо перебуваю в іншій країні. Щойно поміняла на українську сім карту і мій телефон чомусь її не розпізнає.
    Порадьте будь ласка, чи є якийсь інший спосіб, щоб авторизуватись в додаток монобанк?

    Відповісти
    • 28.12.2022 в 06:41

      Добрый день, Роксолана, ваша ситуація скоріш за все пов’язана з тим, що симка не обслуговується належнім чином, або відсутній підключений тариф. Це можна вирішити зв’язавшись з підримкою вашого мобільного оператора.
      Також, є варіант заміни номера (на закордонний), якщо ви не можете зайти в додаток, можна попрохати спеціаліста підримки в чаті а бо за номером – https://monobankinfo.com.ua/uk/sluzhba-pidtrimki/. Якщо можете зайти в додаток, то інструкція по зміні номера за посиланням.

      Відповісти
  • 21.01.2023 в 10:40

    Добрий день! Підскажіть будь ласка, у мене 2-3 роки тому був аккаунт монобанку але я ним не користувався й не що давно в мене з’явився новий пристрій, номер телефону не змінився. Так ось в чому справа я не пам’ятаю свого пін кода так коли я натискаю “Забули ПІН-код?” то після цього мені пише що “Ви намагаєтеся змінити ПІН-код з недовіреного пристрою” й ось що я хотів запитати. Мені потрібно йти до Universal Bank щоб вони мені змінили персональні дані?

    Відповісти
    • 21.01.2023 в 10:48

      Доброго дня, Арсен, вам потрібно підтвердити новий пристрій, для цього на ваш E-mail (який ви вказували при реєстрації) було відправлено лист з лінком на підтвердження вашого нового пристрою. Якщо немає змоги зайти на пошту, зверніться до контакт центру (контакти КЦ – https://monobankinfo.com.ua/uk/sluzhba-pidtrimki/). Співробітник допоможе вам у віддаленному режимі.

      Відповісти
  • 16.02.2023 в 14:54

    Доброго дня. Чи можна привязати катрку монобанку до польського номера телефону

    Відповісти
  • 01.03.2023 в 21:15

    Доброго дня.Що мені робити.Я випатково видалив монобанк і як мені заєструватись щоб користуватись далі?

    Відповісти
    • 01.03.2023 в 21:47

      Доброго дня, Артур, вам потрібно завантажити додаток на свій смартфон (знову), а потім простой зайти під своїм логіном та паролем. Логін – це ваш номер телефону на якому активований Моно, а пароль – це ваш ваш пін картки.

      Відповісти
  • 01.04.2023 в 03:30

    Доброго дня. Скажіть, будь ласка, як можна відкрити рахунок в Моно банку будучи фізично за кордоном? Я не є авторизованим в Дії, тому не можу використати її для реєстрації в додатку Моно.

    Прошу вашої допомоги.

    Дякую!

    Відповісти
    • 01.04.2023 в 04:00

      Доброго дня, Валентин, вам не обов’язково мати застосунок Дію для реєстрації, можна пройти реєстрацію відсканувавши документи (паспорт, ІПН) через додаток Моно під час реєстрації. Це дуже простой і можна зробити у будь-якій точці світу 🙂 Віртуальна картка буде відткрита одразу, а пластик можна замовити через службу підтримки у будь-яку цівілізовану країну.

      Відповісти
  • 02.05.2023 в 21:37

    в мне вилітає додаток монобанку з помилкою, я не можу зайти , що робити?

    Відповісти
    • 02.05.2023 в 21:51

      Очистіть пам’ять телефону, скоріш за все проблема саме в цьому. Також, радимо оновити додаток до останьої версії у макету застосунків.

      Відповісти
  • 17.08.2023 в 11:04

    Доброго дня. Скажіть, будь ласка, чи можна завантажити на один мобільний телефон два додатки монобанка різних людей?

    Відповісти
    • 17.08.2023 в 11:09

      Доброго дня, Наталя, теоретично – це неможливо. Практичні способи існують, але це може розцінюватись як шахрайство, тому ми не радимо способи і варіанти як це зробити. Та і навіщо, у mono є чудова опція “Контроль картки для 3-ї особи” – monobankinfo.com.ua/uk/optsiia-kontroliu-litnikh-korystuvachiv-u-monobanku.

      Відповісти
    • 25.10.2023 в 21:14

      Доброго вечора. Скажіть будь ласка чи можна підключити німецький номер до діючого додатку на українському номері (номер втрачений)

      Відповісти
      • 25.10.2023 в 21:22

        Доброго вечора, Інна, так, це можна зробити самостійно, деталько у розділі – FAQ. Якщо немає доступу у додаток, можна пройти ідентифікацію та змінити номер телефону через оператора служби підтримки – ось контакти.

        Відповісти
  • 31.10.2023 в 12:35

    Доброго дня, хочу зайди в дію через монобанк, але пише що авторизація буде доступна лише після підтвердження пристрою, як його підтвердити?

    Відповісти
    • 31.10.2023 в 12:42

      Доброго дня, підтвердити пристрій можна кликнувши на посилання у листі від банку, яке було надіслоно вам на E-mail вказаний при реєстрації.

      Відповісти
  • 08.02.2024 в 15:27

    Доброго дня, як змінити номер мобільного телефону за яким закріплена карта? Той телефон загублений

    Відповісти
    • 08.02.2024 в 15:35

      Якщо ви не маєте доступу до сторого номера, до якого прив’язано застосунок Моно, змінити його допоможе оператор підтримки, щоб зв’язатись з ним використайте один із запропонованих способів – https://monobankinfo.com.ua/uk/sluzhba-pidtrimki/

      Відповісти

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *