Як оплатити комуналку через Монобанк

Оплата комунальних послуг через Монобанк – можливість швидко внести платіж за ЖКГ без черг і додаткової комісії. Всі платежі здійснюються через мобільний додаток з отриманням квитанцій, сам процес оплати інтуїтивно зрозумілий, в ньому не складе труднощів розібратися навіть в разі, якщо раніше ви не платили за комунальні послуги онлайн.

Інструкція по оплаті через додаток

Щоб внести гроші за комунальні послуги з карти Монобанк, необхідно:

  1. Оновити мобільний додаток банку до останньої актуальної версії і відкрити його на смартфоні.
  2. На головній сторінці програми клацнути на кнопку «Інші платежі» для переходу до потрібного розділу.
    як оплатити комуналку через монобанк
  3. Серед запропонованих послуг вибрати пункт «Комунальний платіж».
    монобанк оплата комунальних послуг
  4. У мобільному додатку вже прикріплена адреса для оплати послуг за замовчуванням – з прописки в документі, зазначеному при реєстрації першої карти в Монобанку.

    Якщо потрібно внести платіж за іншою адресою, клацніть на кнопку «Створити папку» – «Комунальні платежі» – заповніть потрібні поля і натисніть «Додати адресу». Ви також можете очистити список доданих адрес, щоб не плутатися при оплаті.
    заплатити за комуналку через монобанк
    При додаванні адреси потрібно вказати місто проживання, вулицю, номер будинку (корпус при необхідності) і номер квартири.
    як платити комуналку через монобанк

  5. Виберіть часовий період, за який буде вноситися платіж.
  6. Виберіть зі списку ті послуги, за які хочете внести оплату на даний момент. У користувачів є можливість додати потрібну компанію для оплати послуг ЖКГ, якщо потрібної немає в списку за замовчуванням.
    оплата комуналки монобанк
  7. Введіть сумму яку хочете оплатити на рахунок комунальної компанії.
  8. Після завершення всіх налаштувань клацніть на пункт «Оплатити» і підтвердіть транзакцію.
    як заплатити за комуналку за допомогою монобанк
  9. При необхідності можете отримати квитанцію про оплату на свій E-mail, зручний мессенджер, або відразу роздрукувати на принтері для зберігання в паперовому вигляді.

Переваги оплати саме через Монобанк

Використання мобільного додатка, щоб платити за комуналку в Монобанк, вигідно через:

  • Всі платежі проводяться без стягнення додаткової комісії;
  • Повністю дистанційна оплата без необхідності відвідування банківського відділення;
  • У мобільному додатку можна подивитися всю історію платежів за обраний період;
  • Квитанція про оплату відправляється на електронну пошту клієнта, при необхідності її можна роздрукувати або показати в електронному вигляді;
  • Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс оплати.

За які послуги можна заплатити?

За допомогою програми можна оплатити будь-які комунальні послуги, головне – знати назву компанії, якій буде перерахований ваш платіж. Можна вносити платежі за газ, за ​​воду, за електроенергію, інтернет, телебачення, вивіз сміття та інші послуги.

Консультант

47 комментариев для “Як оплатити комуналку через Монобанк

  • 16.05.2022 в 12:44

    Добрий день, підкажіть,будь ласка, чи можна щоб до мого банку надходила сума за комуналку, яку необхідно сплатити? Чомусь за воду вимагає вписувати якісь цифри постійно. Чи можна платити по підрахункам Водоканалу?
    Дякую!

    Відповісти
    • 16.05.2022 в 13:26

      Доброго дня, Юлія, а воно так і працює, якщо підв’язати свою адресу в розділі комунальні платежі. Приходить сума по всім компаніям (всі комунальні) і ви в один клік можете їх всі оплатити, або вибірково по кожній внести платежі.

      Відповісти
      • 17.01.2023 в 00:32

        аналогічне питання. Монобанк не бачить рахунків, наприклад при оплаті комунальних за дві квартири, весь час потрібно вписувати рахунок, бо невідомо яку адресу підтягло.
        Друге питання, чого при переказі на інший банк стягується комісія з одержувача?

        Відповісти
        • 17.01.2023 в 12:41

          Доброго дня, просто створіть 2 адреси і по ним будуть підтягуватись рахунки, не треба намагатись в одну квартиру (адресу) додати платіжки інших адрес проживання. Це призведе до плутанини в компанії що надає вам послуги ЖКГ.
          Моно не стягує комісію за перекази та отримання коштів (власних коштів, не кредитних) в межах України. Ймовірніше за все, комісію бере банк отримувач, ви можете це уточнити на сайті того банку або зателефонувавши на їх гарячу лінію.

          Відповісти
  • 16.08.2022 в 10:49

    Добрий день, оплатили комуналку через моно, (вода й сміття), потім через тиждень відкрили кабінет у приваті й там пише що ці платежі – неоплачені. Чи можливо, що не підтягує просто чи це якась помилка?

    Відповісти
    • 16.08.2022 в 11:02

      Доброго дня, Яна, це просто ще не підтягнулись дані. Після дат отоновлення в комунальних закладах (у всіх вона різна) буде відображатись актуальний баланс.

      Відповісти
  • 13.01.2023 в 13:25

    Доброго дня.
    На жаль, лише одна компания підтягує суму до сплати. І так як квитанції приносять то не вчасно, або взагалі десь губляться, то мабуть треба тільки вигадувати.
    Чи є якесь рішення щодо цього? Можливо є якась хитрість?
    Дякую!

    Відповісти
    • 13.01.2023 в 13:37

      Доброго дня, так є декілька хитростей 🙂
      1) додайте сусідську квартиру, якщо по ній дані підтягнуться, видаліть її та додайте свою квартиру – велика вірогідність, що дані будуть підтгянуті. Якщо ні, тоді просто додайте до своєї адреси компанії які були підтягнуті у сусідів (це робиться 1 раз, потім вони не зникають і можна спокійно платити кожен місяць).
      2) вам потрябна платіжка, з якої можна взяти р/р компаній за вашою адресою – 1 раз додаєте їх через пошук до своєї адреси і користуєтесь.
      Дані не підтягуються, бо своріш за все, копанії ще не оновили свої дані в реєстрах (новий календарний рік тільки почався). Скоро все буде працювати добре 🙂

      Відповісти
    • 12.03.2023 в 19:03

      Весь час оплачував за 3 квартири і все було добре. Зараз по цим адресам, як зажоджу в додаток платити, а там всього по 3 послуги інтернет, газ, вода) . А чому інше не підтягує? Додаток оновив до останньої версії. Та це таке не тільки в мене

      Відповісти
      • 12.03.2023 в 19:09

        Саме так, це глобальна проблема зараз через оновлення прив’язок до рахунків ком. підприємств. Скоро все будет пофікшено та працюватиме як раніше. Міра вимушена…

        Відповісти
  • 16.01.2023 в 11:46

    Як з однієї карточки оплатити по двох різних особових рахунках?

    Відповісти
    • 16.01.2023 в 11:57

      Можна додати нову адресу та її особові рахунки і платити по них, обмежень на кількість адрес та рахунків – немає. Також можна оплатити будь-який комунальний платіж по IBAN, сказавши номер який є на квитанції.

      Відповісти
  • 17.01.2023 в 00:36

    чому не створите оплату за всі комунальні платежі однією кнопкою з n-кількості вказаних рахунків? це б було дуже зручно)))

    Відповісти
    • 17.01.2023 в 12:43

      Надія, створивши свою адресу та підтягнувши всі необхідні вам компанії ЖКГ, ви можете відмітити всі платежі які прийшли вам (або вибірково які забажаєте) і оплатити їх в один клік. Спробуйте, це дуже зручно 🙂

      Відповісти
  • 11.03.2023 в 21:53

    Вітаю. Кілька днів, як зникли всі шаблони комунальних платежів за доданими адресами, застосунок не знаходить комунальні компанії ні за особовим рахунком, ні за назвою, ні навіть за ЄГРПОУ. Після дій по інструкції вилазить повідомлення про помилку сервіса. З чим це ров’язано та як вирішити проблему? ( Оновлення чи перевстановлення застосунку не допомагає)

    Відповісти
    • 11.03.2023 в 22:02

      Доброго вечора, Міла, це пов’язано зі зміною внутрішніх прив’язок у банку до деяких рахунків ком. компаній. Одна з таких, “Нафтогаз Україна”. Це тимчасові незручності, які скоро закінчаться.

      Відповісти
  • 20.03.2023 в 12:36

    Зі списку платежів зникло опалення, хоча гаряча вода, оплата за яку йде по цьому ж рахунку є. Що робити, щоб провести оплату за опалення?

    Відповісти
    • 20.03.2023 в 12:44

      Доброго дня, Ірино, була зміна прив’язок рахунків (всередині банку), тому деякі компані були відв’язані від шаблонів. Просто заново добавте її до своєї адреси та оплачуйте. Якщо її ще немає у списку доступних, можете оплатити через IBAN рахунок шо вказаний на квитанції. Як оплатити через IBAN, дивіться тут – https://monobankinfo.com.ua/uk/faq-uk/ (6-й пункт).

      Відповісти
  • 27.03.2023 в 15:28

    Доброго дня!
    Після груповоїї оплати (8 платежів) Чи можливо квітанції одразу групою відправити на пошту,або зберегти на пристрій ? Чи потрібно кожну квитанцію окремо зберігати ?

    Відповісти
    • 27.03.2023 в 15:44

      Можна замовити виписку по вашому рахунку на оплати по комуналці, там буде відображено усі платежі за обраний період. Це можна зробити у чаті служби підтримки зі свого номера. Квитанцію ж з печаткою для друку, генеруються після кожної оплати автоматично і їх можна відправити на пошту, у месенджер та одразу на друк.

      Відповісти
  • 08.04.2023 в 19:46

    Коли знову будуть відображатися шаблони оплати?

    Відповісти
    • 08.04.2023 в 19:57

      Шаблони вже відображаються, всі довірені компанії також відображаються у списках пошуку та доступні до прив’язки адреси.

      Відповісти
      • 13.04.2023 в 08:27

        Більшості криворізьких компаній нема з березня, зокрема Нова Ком. Оплатити комуналку в Кривому Розі через додаток неможливо вже другий місяць.

        Відповісти
        • 13.04.2023 в 08:35

          Значить копанії неакредитовані, тому і не відображаються. Як тільки пройдуть державні перевірки та отримають номер рахунку – одразу відображатимуться.

          Відповісти
  • 12.05.2023 в 01:00

    Вітаю. Підскажіть,будь ласка,сплатили комунальні платежі через додаток Моно на загальну суму 2700 грн.,але жоден платіж не пройшов по реквізитам , хоча кошти з рахунку зняті,як швидко кошти зарахуються за призначенням ??? Всі квитанції є ….

    Відповісти
    • 12.05.2023 в 01:09

      Доброго дня, платежі обрабляються декілька днів. Якщо у вас є квитанції (а хто платить через Моно вони є у всіх) – все гаразд, няких проблем не буде. Єдине, впевняться, що рахунок у квитанції та рахунок за яким ви внесли оплату – однакові.

      Відповісти
  • 14.05.2023 в 19:36

    Вітаю! При оплаті як період за замовчуванням вказується попередній місяць і саме він відображається у призначенні платежу. Але якщо треба оплатити за інший місяць (напр., авансом) і я вибираю цей місяць, то у тексті призначення платежу я бачу пусте поле. Чи є можливість при формуванні платежу самостійно відредагувати поле платежу, вказавши в ньому довільний період (будь-який з місяців або діапазон, наприклад “за червень-серпень 2023р.)?

    Відповісти
    • 14.05.2023 в 19:45

      Доброго вечора, Всеволод, ті компанії, що прив’язані до адреси та надсилають квитанції автоматично, змінити термін прямо у меню – неможливо (не у всіх, але у більшості), нажаль поки так. Змінити можна тільки період / місяць при оплаті квартплати по ОСББ. Якщо вам треба оплатити наперед, можна скопіювати номер рахунку з квитанції (в розділі “Комунальний платіж”), та зробити оплату по IBAN, а там у полы коментар просто скопіювати текст з квитанції (про оплату, адресу та місяці) та вказати свій період. Електрона квитанція також буде доступна для скачування, друку або пересилання.

      Відповісти
  • 19.05.2023 в 00:01

    Скажить будь ласка, а личільники попередне, поточне прописувати є така можливість і таріфи?

    Відповісти
    • 19.05.2023 в 00:03

      Доброї ночі, так, у застосунку є можливість вказати дані лічильників. Також їх можна вказати у полі “коментар” якщо робите це для себе.

      Відповісти
  • 30.05.2023 в 22:25

    проблема із автоматичним додаванням всіх компаній при оплаті комунальних платежів досі не вирішена ?
    вказую адресу, пише -“було підтягнуто всі компанії по вказаній адресі”, а далі -пустий список

    Відповісти
    • 20.05.2023 в 22:39

      Доброго дня, проблема наче була вирішена і вже можна компанії підтягуються за вказаною адресою. Єдине, якщо вашу вулицю буле переіменовано, треба вводити нову її назву.

      Відповісти
    • 30.05.2023 в 22:38

      Доброго дня, проблема вирішена і компанії підтягуються до адреси проживання. Єдина умова. якщо ваша вулиця була переіменована, вказувати треба нову затверджену назву, тоді все працює справно.

      Відповісти
  • 11.06.2023 в 10:46

    Доброго дня. Підскажіть будь ласка з якого часу введено комісію за оплату комунальних послуг.

    Відповісти
    • 11.06.2023 в 11:00

      Доброго дня, Микола, у mono немає комісії при оплаті комуналки. Вона є тільки якщо всі реквізити вводите самостійно (компанії не має в списках) – це проходить, як платіж на адресу юридичної особи (на такі платежі у всіх банків є комісія). Причину, радимо уточнювати у тех. відділі компанії, що надає послуги, чому вона так зараєстрована.

      Відповісти
  • 18.07.2023 в 18:39

    Добрий день
    В повідомленні про оплату за послуги МКП “Бердичівводоканал” вказано, що змінилися реквізити (номер банківськго рахунку), але в додатку моно раханок ще залишився старий і вручну його змінити не можна.
    Він зміниться з часом сам?
    І якщо проплату виконати в додатку на старий рахунок (що я й зробив, бо не знав про зміну рахунку),то кошти дійдуть за призначенням? чи потрібно оплатити по новому IBAN, а вже сплачені кошти якось повертати?

    Відповісти
    • 18.07.2023 в 18:55

      Доброго дня, Ігор, кошти надійдуть, адже рахунок ще якийсь час (декілька місяців) буде активним. Нові реквізити зя’вляться після їх зміни відповідальним лицем компанії МКП «Бердичівводоканал» (вони будуть надані у реєстр і Моно їх підтягне). Новий рахунок може бути вже створений – спробуйте через пошук за назвою або новим рахунком знайти компанію (найчастіше робиться дублікат компанії з новим рахунком).
      Платіть наступні платежі на новий рахунок – це безпечніше 🙂

      Відповісти
  • 19.07.2023 в 14:36

    Ми створили ОСББ і хочемо щоб заборгованість відобажалася в монобанку.
    Які подальші наші кроки?

    Відповісти
    • 19.07.2023 в 14:45

      Доброго дня, Іван, якщо ви хочете відкрити рахунок організації та отримати бухгалтерський кабінет, напишіть будь ласка вашу заявку на e-mail: info@monobank.ua та вкажіть номер телефону для зворотного зв’язку. Спеціаліст детально розкаже, які є пропозіції та можливості банкінгу для організацій.

      Відповісти
  • 22.07.2023 в 13:17

    У платіжці зник пункт за електроенергію. Пробую ввести вручну – видає помилку. Пробую повторити платіж з минулого місяця – кидає мене на ті платіжки, які і так є. Як бути?

    Відповісти
    • 22.07.2023 в 13:26

      Доброго дня, Галина, скоріш за все у компанії змінився рахунок (або компанія, що надає послуги змінилась разом з рахунком / можливо накладено арешт на рахунок), тому платіж не пропускає. Уточніть номер рахунку у комунального підприємства, якому ви хочете оплатити послуги.

      Відповісти
  • 15.09.2023 в 22:15

    Добрий вечір! Хочу сплатити послугу Екоспецтрансу (Кривий Ріг), ввожу ЕДРПОУ або UBAN, переводить на Едину квитанцію (м. Кривий Ріг та райони). Натискаю – і подвоюються платежі за розподіл і постачання газу, але немає зовсім компанії Екоспецтрас. Як сплатити через МОНОБАНК послугу Екоспецтрансу?

    Відповісти
    • 15.09.2023 в 22:23

      Доброго дня, Ірина, радимо вам уточнити актуальні дані у самої компанії. Можливо вона не додана у Моно (не подавала докменти, або досі проходить реєстрацію нових рахунків по газу). Зараз все вказує на те, що її не має у базі Монобанку.

      Відповісти
  • 09.11.2023 в 14:10

    Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, з ким можна поспілкуватись про додавання підприємства до вашої бази?

    Відповісти
    • 09.11.2023 в 14:20

      Доброго дня, Тетяна, напишіть запит на E-mail: info@monobank.ua. Або зателефонуйте на гарячу лінію КЦ – 0 800 205 205 (безкоштовно з мобільних по Україні).

      Відповісти
  • 03.02.2024 в 15:37

    Підкажіть, як оновити додаток, щоб оплачувати комуналку

    Відповісти
    • 03.02.2024 в 15:51

      Добрий день, Аркадій, оновити його можна через ваш маркет застосунків на телефоні. Це може бути Google Play, App Store, AppGallery.

      Відповісти

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *