Монобанк – відгуки клієнтів і співробітників

«Монобанк» – фінансова організація, що здійснює обслуговування клієнтів в режимі онлайн-банкінг. Незважаючи на те, що це молода організація, відгуки про Монобанк говорять про затребуваність клієнтами. Банк є членом міжнародної фінансової структури ТОВ «Фінтех Бенд», що гарантує надійність і стабільність. Інноваційний проєкт створений на основі фінансової організації «Universal Bank» і обіцяє бути першим в ряду подібних нововведень.

Відгуки про  послуги банку

Фінансові аналітики досліджували відгуки клієнтів про послуги і виявили основні переваги та недоліки Монобанк.

Головні плюси, озвучені у відгуках клієнтів, полягають в наступному:

  • Тривалий пільговий період – 62 дні.
  • Високий розмір кредиту – до 100 тисяч гривень.
  • Відсутність плати за переказ грошей, оплату комунальних платежів, поповнення інших карт.
  • Безкоштовний випуск та обслуговування карти.
  • Високий Кешбек – до 20%, можливість самостійно вибирати категорію продукції для отримання грошового бонусу.
  • Можливість отримати карту кур’єром вдома.
  • Моментальне виконання платежів.

Щоб замовити карту Монобанк, не потрібно особисто відвідувати офіс.

Досить виконати кілька нескладних дій, з якими впорається будь-яка людина, що має смартфон або Айфон.

  • Скачуємо додаток «Monobank» через сервіс Google Play, AppGallery або App Store (для iOS гаджетів).
  • Фотографуємо через встановлений додаток потрібні сторінки паспорта та ІПН.
  • Замовляємо кур’єра для отримання пластикової карти і підпису документів або відвідуємо пункт видачі в вашому місті особисто.
  • Активуємо карту через мобільний додаток Monobank.

Переваги і недоліки

Отримання карти Моно банк можливо в багатьох містах України: Київ, Одеса, Полтава, Харків, Херсон, Дніпро тощо. У цілому налічується майже 60 населених пунктів. У великих містах точок видачі досить, щоб бути в крокової доступності.

Щоб перевірити, чи є офіс у вашому місті, натисніть на вкладку «Точки видачі» в нижній частині нашого сайту.

Проаналізувавши на форумах відгуки про додаток Монобанк, серед мінусів клієнтами найчастіше описувалися такі моменти:

  • Накладення штрафу при простроченні платежу (слід враховувати, що подібні санкції передбачені в будь-якому банку).
  • Наявність стажу роботи – не менше 3 місяців.
  • Позитивна кредитна історія.

Відгуки співробітників про Monobank | Universal Bank

Співробітники Моно банку найчастіше залишають тільки позитивні відгуки, що говорить про злагоджену добре організовану роботу колективу і стабільність організації. Серед найбільш часто згадуваних особливостей можна виділити наступні:

  • висока заробітня плата;
  • надання працівникам повного соціального пакету;
  • комфортні умови праці;
  • сприятливий мікроклімат в колективі;
  • можливість кар’єрного росту;
  • поважні ввічливі керівники;
  • швидкий розгляд резюме.

Консультант

8 комментариев для “Монобанк – відгуки клієнтів і співробітників

  • 23.01.2023 в 08:35

    Чи обов’язково при перевипуску віртуальної карти робити відеодзвінок? Якщо ні то як можна без віднодзвінка перевипустити віртуальну карту

    Відповісти
    • 23.01.2023 в 08:56

      Доброго дня, Артем, алгоритм сам обирає чи буде відео-дзвінок чи ні. Ві можете звернутись до служби турботи – Тиць, щоб оператор допоміг оформити вам заявку на перевипуск. Це якщо вам не зручно прийняти відео-дзвінок.

      Відповісти
    • 12.12.2023 в 11:41

      Розстрочка на карту взагалі не вигідно!!! Дуже велика переплати комісії! А дуже гарно пишуть 0,00001 річних, при цьому 1,9% РІЧНИХ комісія банку кожного місяця

      Відповісти
      • 12.12.2023 в 11:58

        Дуже шкода, що ви не змогли оцінити переваги данної послуги, яка є одною з найвигідніших на ринку 🙁

        Відповісти
  • 28.04.2023 в 11:01

    знімав вчера кошти з банкомату ПриватБанку виникла помилка та гроші не видало а з картки зняло . Подзвонив в підтримку тепер чекаю коли вернуться мої гроші. дуже довго чекати.

    Відповісти
    • 28.04.2023 в 11:09

      Доброго дня, Василь, нажаль служба Моно нічим допомогти не зможе у вашій ситуації, адже гроші з рахунку були списані без помилки, а банкомат Привату їх технічно не видав. Такі випадки вирішуються приблизно за тиждень (можливо й раніше, якщо інкасація банкомату незабаром).

      Відповісти
  • 07.06.2023 в 15:40

    Зіштовхнувся з тим що у картки банку монобанк почали відшаровуватися шари.(а саме плівка з  магнітною стрічкою).
    Після розмови з службою підтримки з’ясувалося наступне. Картки монобанку не мають гарантійного терміну придатності взагалі ніякого.

    Відповісти
    • 07.06.2023 в 15:49

      Доброго дня, Сергій, гарантій на пластикові картки не дає жоден банк. Способи та акуратність використання пластику залишаються за клієнтом 🙂 Дякуємо за відгук.

      Відповісти

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *